joi, 21 iulie 2011

Bancul zilei 3

Un barbat intra intr-un magazin de animale si incepe sa se plimbe printre custi.
Merge el ce merge si vede intr-o cusca o maimuta care costa 5000$.
Uimit se duce la vanzator:
-Domnule…ce stie maimuta asta sa faca pentru cei 5000$?
-Pai STIE Windows95,98,2000,stie Word,C++,Visual Basic si stie sase joace la calculator! .
-Hmm…buna maimuta…merita!
Pleca el sa se mai plimbe si vede intr-o cusca o maimuta care costa 10000$.
- Ce stie domne maimuta asta sa merite 10000$?
- Pai stie Linux,Unix,Corel,C++,Autocad…
- Oau!Nici eu nu stiu toate astea….merita cu adevarat!
Se mai plimba el ce se mai plimba si vede intr-o cusca o maimuta cu 20000$
…Neincrezator il intreaba pe vanzator:
-Dar maimuta asta ce stie?
-Nu am vazut-o facand nimic…dar celelalte 2 ii zic Project Manager! Pin It

5 comentarii:

  1. vreau sa stiu si eu vestea :(( stiu, is tare curioasa :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Curiozitatea asta... :))
    S-a agitat Bubu ca o Cola stricata, ca nu-i nici o veste buna, cel putin in momentul asta, ca atunci era.
    In fine, ne bucuram ca si-a dat Anca demisia de unde lucreaza, dar s-a intor inapoi. A fost o bucurie de cateva minute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am agitat... Ca eram fericit... :P
    @Yoyo - Nu am eu noroc de prea multa fericire

    RăspundețiȘtergere