miercuri, 6 iulie 2011

Despre plictiseala unei zile de miercuri

As vrea sa fac ceva iesit din comun, ceva pentru mine si pentru sufletelul meu. Sau nu neaparat iesit din comun, dar ceva iesit din tiparul meu de zi cu zi. De exemplu, vreau sa ma balacesc si sa stau la soare. Pacat ca nu depinde doar de mine, ca daca era asa, eram eu de mult pe plajele insoritului Hawaii, fara a intoarce capul in urma nici macar pentru o secunda. Am ajuns iarasi sa spun ca zilele mele se desfasoara identic una cu alta, lucru ce ma deranjeaza si ma indispune. Poate tocmai de aceea am fost asa cu fundul in sus zilele ce tocmai au trecut. Sau poate noptile pierdute aiurea au inceput sa-si spuna cuvantul.
Aseara am facut pizza si am chemat gasca la noi. Mai bine comandam o pizza si era mai ok, din toate punctele de vedere, desi s-a mancat toata tava. In concluzie, nu sunt buna de maritat :D
Ca sa nu ne putem odihni cum trebuie, astazi ajunge in Brasov un prieten plecat pe vas. Omu' si-a luat cateva zile de concediu, zile in care cel mai probabil o sa-l vad pe Kimo al meu din ani in pasti. Nu-i bai, abia ma odihnesc si imi fac somnul de frumusete in intregime.
Of, starea mea de bine tinde sa ma neglijeze si trebuie sa fac ceva repede.
Mi-e si foame, dar nu am apucat sa-mi fac nimic de papa ca m-am trezit tarziu. Ce bine era acasa... Se ocupa mama de toate problemele acestea: papa pentru la munca, papa pentru dimineata, ajungeam acasa imi facea de papa. In schimb, acum, le fac eu pe toate, si nu oricum, ci pentru doi :((
Sper sa fiu recompensata din plin pentru efortul depus zilele acestea.
Abia astept sa mai ies din rutina saptamana viitoare cand vine Bubu in tara si ne inatlnim cu gasca si petrecem si ne distram. Pana atunci, sa vad cum scap de gratarul de duminica.

Green Day - Boulevard Of Broken Dreams

Pin It

3 comentarii: