joi, 28 iulie 2011

Intre viata si moarte

Absenta mea din peisajul blogosferei este intemeiata, dar sa incepem cu inceputul. Ziua de luni, zi in care am facut 24 de anisori a fost una fericita, cu multe cadouri si felicitari de la persoane de la care nu ma asteptam. Dar fericirea de luni a fost marti umbrita de un eveniment deloc placut. Un vecin a murit.La doar 31 de ani… A fost parasit de sotie pentru un altul. Copilasul l-a luat cu ea, lasandu-l singur. Au divortat. El a inceput sa bea, iar intr-un an a devenit o umbra a ceea ce era odata: profesor de sport si om respectat. Alcoolul si-a spus cuvantul si l-a luat de langa noi. La priveghi sotia i-a stat la cap si plangand il mangaia. Poate ca s-a simtit vinovata, deoarece eu asa o consideram. Vorbesc la trecut pentru ca am aflat ca de mai bine de 2 ani el o batea. Fata nu a mai suportat si a plecat. Asadar, vina pentru ceea ce s-a intamplat este impartita. El statea cu bunica, in casa ce i-o lasase lui. Dar nici pe aceasta nu o respata si adesea ridica mana la ea si o trimitea prin vecini sa ceara bani cu imprumut ca sa aiba el cu ce bea. In schimb, in ultimile zile se cumintise. Nu mai era rau si nu mai bea. Duminica chiar si-a cerut iertare de nenumarate ori bunicii. Si-a scos 3 poze cu sotia si a rugat sa nu le mute nimeni de acolo, de unde le asezase el. A intrebat-o pe bunica lui, ca daca se va intampla ceva cu el, ce va face cu casa, o va lua inapoi? Aceasta i-a raspuns ca nu, o va lasa baietelului lui. Inca ma cuprind fiorii cand imi amintesc toate aceste conversatii. Parca presimtea ca luni va spune adio acestei lumi. A facut preinfart. Medicii nu l-au mai putut salva.
Ieri a fost priveghiul. Toata lumea din cartier era imbracata in negru. Atat de sinistru… Aici trebuiau sa vina si doi vecini. Dar au zis ca nu vin si s-au dus cu motorul in poiana. Motor imprumutat de la cineva din gasca… La coborare au facut accident. El a murit, iar ea este in stare foarte grava la Spitulul Judetean. O alta viata luata la doar 21 de ani, iar ea la 18 ani, se zbate intre viata si moarte de imediat 16 ore. Si erau atat de fericiti, si atat de frumosi impreuna. Golul din stomac nu ma lasa deloc sa ma concentrez la ceea ce am de facut, iar starea de soc in care ma aflu de 2 zile nu-mi da pace. Toate s-au intamplat intr-un timp atat de scurt. Brusc, de acum inainte vor lipsi din viata mea 2 persoane.
Astazi nu sunt buna de nimic. Parca prea s-au adunat, incat mi-e si teama de ceea ce ma inconjoara. Nu stii niciodata ce se poate intampla, unde, cand si cum.
Odihniti-va in pace alaturi de ingeri Lucian si Mihai!
Iar tu Alexandra, lupta din greu sa te intorci acasa! 
Pin It

7 comentarii:

  1. sorry pt starea ta si evenimentele neplacute din aproprierea ta.
    Din toata chestia asta tu trebuie sa intelegi ceva: toti murim la un moment dat. si de cele mai multe ori platim pt ce am facut (exemplu nenea ce dadea in bunica si nevasta)si probabil cand in sfarsit a inteles ca a fost rau ii s-a terminat timpul.
    Eu consider ca viata asta este doar una dintre cele care iti sunt date ca sa cresti pe treptele evolutiei spirituale. Adica exista "viata" dupa moarte. Acum depinde de noi ce facem si ce invatam din aceasta viata. daca nu, ne intoarcem si astfel stam mai mult la aceiasi treapta ca sa invatam ceea ce trebuie ca sa urcam la urmatoarea. ca la joculete.
    Probabil ti se pare ca sunt prea cruda si prea lipsita de sentimente. Asta e.
    Eu doar ti-am zis ceva la care se te ggandesti.
    Totul o sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar daca imi povestise Cristina de dimineata ambele intamplari, si m-au trecut fiorii, acum cand am citit la tine m-au cutremurat. Dumnezeu sa-i ierte, iar pe Alexandra sa o ajute sa se faca bine :(

    RăspundețiȘtergere
  3. @Aletza: stiu ca intr-un final, toti suntem datori cu o moarte, dar pe mine m-a socat timpul scurt in care s-au petrecut aceste 2 evenimente: in aproape 26 de ore... M-a cutremurat faptul ca 2 persoane carora mai devreme le-am zis "servus" pe strada, acum nu o sa le mai vad. 2 persoane care te asteptai sa traiasca mult si bine, pentru ca erau tineri. Nu prea inteleg eu ce-ai vrut tu sa spui cu faza ca ne intoarcem si astfel stam mai mult la treapta respectiva.. Poate esti genul care crede in reincarnari si eu nu stiam...

    @Yoyo: da, uitasem ca esti colega cu Crisa. Sa dea Domnul ca macar Ale sa iasa bine din tot sirul asta de evenimente.

    RăspundețiȘtergere
  4. uite si o veste buna, mi-a spus cristina ca a iesit Alexandra din coma. sper sa se faca bine si sa o intareasca Doamne Doamne sa treaca peste aceste momente grele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, de ieri dupa-amiaza a iesit din coma. Chiar te rog, cand ai cate o noutate referitoare la povestea asta, te rog sa-mi spui. merci

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost cristina acum la ea la spital, alexandra dormea, a fost operata la umar si la picior, si se pare ca nu va ramane cu traume ..... bineinteles, nu stie ca a murit prietenul, ci ca este internat la bucuresti .... traumele psihice cred ca tot vor exista din pacate :(

    RăspundețiȘtergere
  7. O veste buna, in sfarsit! Ma bucur ca este mai bine. Si da, ai dreptate, traume psihice vor exista cu siguranta.. din pacate :(

    RăspundețiȘtergere