miercuri, 13 iulie 2011

Bezeleeeee!!

De cand nu am mai mancat bezele! Hmmm, dar ce bune sunt. E tarziu pentru a manca asa ceva, dar nu ma las pana nu termin tot, pana la ultima firimitura.
Si cum ziceam aseara, astazi ar trebui sa va prezint trupa mea de soc, fostii colegi de facultate, sau cel putin cei cu care mai tin legatura, dar tare ma gandesc sa nu fac asta, din doua motive: as vrea sa las ce-i mai bun la sfarsit, ca sa fie suspansul mai mare, si plus de asta maine ma intalnesc cu ei, asa ca as vrea sa o las pe maine seara, sau vineri cel tarziu, ca sa va prezint fetele lor cele mai noi :D
Si ca sa nu fiu rea, si ca sa-i prezint lui Yoyo pe burlacul gastii mele de la bloc, alaturat aveti o poza (cat se poate de recenta) cu omuletii cu care imi petrec cel mai mult timp.
Explicatiile va sunt oferite de o mica prelucrare in paint!
PS: Sorry Yoyo, dar nu am altceva mai bun in ceea ce priveste mica noastra vedete :D Pin It

11 comentarii:

  1. eeeee, uite ca nu a fost atat de greu sa gasesti o poza cu mica vedeta ..... chiar i-am si gasit o asemanare cu Ely ..... :"> la nas :"> poate au si alte lucruri (mai importante) in comun :)

    merci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi... d-abia astept pozele de azi... am bateriile, cardul gol si gata de actiune aparatul :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Gagico, cu ce vii in Brasov? Masina ta sau cu busu'?

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe... ti-am fost sofer azi :))) si baietii au stat in spate.. muhahahhaha (devil )

    RăspundețiȘtergere
  5. ai ajuns sa fii ca un drog .... in fiecare dimineata si seara trebuie sa-mi iau doza zilnica din blogul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc draga mea Yoyo.. sa apari si diseara, ca vin cu noutati :*
    PS: Care-i asemanarea intre Ely si Burlacu'? Au nasu' mare amandoi? :)) Glumesc :P

    RăspundețiȘtergere
  7. nuuu :) doar forma nasului e aceeasi .... sau cel putin asa mi se pare din poze ..... oricum intru de 4-5 ori pe blog, ca sa vad cum a decurs intalnirea :) am citit pe scurt la alexandra pana postezi tu :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Yoyo... yo nu-s ca un drog??/ :(

    lasa ca Emma o sa scrie mai multe....

    RăspundețiȘtergere
  9. Geloaso! Lasa-mi in pace singurul cititor fidel :P

    RăspundețiȘtergere
  10. stai linistita alx, ca si pe tine te citesc zilnic, doar ca la tine nu am indraznit inca sa dau commenturi :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ti-l las in pace.... o sa ma ocup de cei 11 ai mei :D ha...hahahaha!!!!!

    RăspundețiȘtergere