luni, 25 iulie 2011

Eu si ziua mea... 24 de anisori ;))

Este abia ora 13 si deja ma enerveaza toate la multi ani-urile ce pica de prin toate partile. Wall-ul de facebook, mesajele de pe facebook, mesajele de pe telefon, telefoanele, mess-ul si bineinteles face to face-ul! Cine pana mea a inventat atatea mijloace de comunicare???
Oricum, multam celor ce au fost printre primii de mi-au urat la multi ani. Aceia nu m-au enervat :))
Apropo, ma intorc la cafeau mea scumpa de care vad ca nu ma pot lipsi. O sa las balta al doilea blog, cel cu AVON-ul pentru ca ceea ce vreau eu sa fac necesita mult timp, iar eu din pacate nu prea stiu ce-i ala. In fine, o sa ma acup eu si de el, dar nu renuntand la scumpul meu blogulet.
Asadar, sa recapitulam: cititorii mei scumpi de la "Cafeaua de Dimineata" au avut grija sa ma surprinda in mod placut (stiu ei care's aia trei :D )
Mai pe seara revin sa ma laud cu ce-am primit. Poate poate mai pica ceva pana atunci :))
PS: Azi nu raspund la (sorry: pauza de un la multi ani face to face)... Gata! Ce ziceam? Aaaa da, azi nu raspund la numere de Italia. Cine are ceva de zis sa o faca aici. Da, voi aia doi (pauza de telefon GEEEZ) de prin Italia, cu voi vorbesc!
O zi faina si insorita si CAT MAI SCURTA!!!
Pupicei! Pin It

2 comentarii:

  1. azi am intrat pe blogul tau din ora in ora sa vad daca postezi ceva si ne anunti ca renunti :) acum, inainte sa plec de la scarbici, asa m-am binedispus cand am citit postul ...:) welcome back :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ne-ai parasit dupa ce ti-am urat welcome back?:)

    RăspundețiȘtergere