duminică, 18 aprilie 2010

O lume perfectă!

Gata, a trecut şi weekendul la munte. Am fost într-un sătuc, undeva la ţară, genul acela de loc retras, unde casele sunt strânse ciorchine într-un loc, iar alte câteva sunt răsfirate prin împrejurimi. Unul dintre acele locuri rare, unde atunci când te întâlneşti cu un localnic acesta iţi spune "Buna ziua"! fără ca nici măcar să te cunoască. Atât de bine m-am simţit, şi atât de bine mi-a făcut să ştiu că mai există locuri în această lume tehnologizată, unde omul nu şi-a pierdut bunul simţ, chiar dacă este "neieşit in lume" aşa ca noi, "marii domni" de la oraş. Absolut superb! Chiar dacă sâmbătă am prins o vremea nu chiar ideala pentru o "eşeala" de acest gen, astăzi a fost o zi mai mult decât perfecta!
Am impresia ca sunt legată de acel loc mai mult decât credeam (spun asta din cauza faptului că vara trecută am fost acolo, dar asta este o cu totul altă poveste, pe care o să o "dezbatem" puţintel mai târziu).
În fine, acum încerc să mă refac dupa trecerea bruscă de la aerul curat de ţară, de munte, la aerul poluat de oraş. Presimt că o să dureze ceva, aşa că vă las cu o mică parte din amintirile mele...










































































Pin It

Un comentariu: