miercuri, 4 ianuarie 2012

Am tipat si am plans de fericire.. cu Andrei Leonte!

Nu am putut sa stau pe fundul meu pe data de 1 ianuarie 2012, ora 20:20 si sa nu ma uit la X Factor finala, chiar daca am fost in deplasare cu gasca. I-am tinut pumnii lui Andrei aproape de la inceput, asa ca in nici un caz nu aveam de gand sa ratez momentul.. Duminica nu l-am sustinut doar privind la TV si dorindu-mi sa castige, am dat si SMS si am convins-o si pe nasa sa faca asta. 2 SMS-uri... adica acei 2% cu care Andrei la invins pe Alin :))

Asteptam rezultatul cu sufletul la gura, in genunchi, langa pat, cu laptop-ul in fata sperand sa nu imi faca figuri netul. Ma uitam live pe antena1.ro Cand a aparat fatuca cu cecul, si cand lumea din sala a inceput sa aplaude, iar cand numele lui Andrei a iesit din gura prezentatorului m-am ridicat in picioare, am tipat, am sarit prin camera si am plans de fericire. Mi-am stapanit lacrimile cat am putut caci nu eram singura in camera.
Am promis dinainte sa se afle castigatorul, ca daca Andrei va fi X Factor Romania, primul lui album il voi cumpara, nu imprumuta, copia sau alte porcarii. Ma tin de cuvant, oricat ar costa.
Daca ma gandesc mai bine, cred ca niciodata in viata mea nu am mai fost un asa fan pentru nimeni si nimic, dar baiatul m-a cucerit rau de tot cu vocea, sensibilitatea, caracterul dar si cu faptul ca-i dragut foc si va zic sigur ca nu ma puteti contrazice :D
Bravo lui, cel mai bun a castigat, desi decizia este criticata de multi, nimeni nu se gandeste la faptul ca din moment ce lumea l-a votat, este clar ca prinde la public si ca va avea succes. Intradevar si Alin Vaduva are o voce incredibila, dar cu siguranta nu va fi lasat la o parte, cineva sigur l-a remarcat si are ceva pentru el, cat si pentru Iulian si pentru ceilalti concurenti. Pentru fiecare in parte, acesta a fost doar inceputul. Sa speram ca faima nu-l va schimba pe Andrei.. Pana atunci, pentru necunoscatori va invit sa aruncati un ochi pe un articol mai vechi cu toate cantele lui Andrei cantate in primul X Factor Romania. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu