duminică, 1 ianuarie 2012

Rasfatata 365 de zile pe an..

Party, party all night long!!
Cel mai probabil (mai exact, acest "probabil" este sigur in proportie de 99,99%) in acest moment sunt cu gasca la Codlea dand noroc cu sampanie si spunandu-ne La Multi Ani ca doar am trecut intr-un nou an.
Yeah, I know.. big fuckin' deal :))
Intr-o alta ordine de idei, aceste minuscule randuri nu le scriu in data de 01.01.2012 si nici la ora 00:01 cum arata sub articol (aa, stai, ca nu se vede ora :D) ci le-am scris prin 29 decembrie, dar shhh asta nu trebuie sa mai stie nimeni. Discutand despre viitor ca si cum ar fi trecut, trec in bagajul cu amintiri urmatoarele intamplari din 2011 ce merita carate dupa mine pana la adanci batraneti (nu sunt in ordine cronologica, ca stau prost la capitolul asta):


- Prin februarie am fost la un botez, in Codlea, la bebele unui bun prieten de-al lui Kimbo si de-al burlacului; La multi aaani David!!
- In martie am petrecut  pentru prima data de ziua femei, in Calipso. Merci Andu de invitatie. Anul acesta o facem si mai lata!;
- In aprilie ne-am luat la revedere de la un prieten din gasca ce a plec in tarile calde pentru un trai mai bun.. teoretic;
- Tot prin aprilie am spus bine ai revenit unui alt prieten ce s-a intors din tarile calde. Bun venitul "s-a dat" la Pensiunea Anda, undeva aproape de Lacul Rosu. Tot aici, a avut loc si o cerere in casatorie "oficiala", in fata prietenilor :))
- Si tot prin aprilie, in urma unei scurte plimbari prin parcul central Kimbo meu mi-a facut una din cele mai reusite poze ale mele;
- In mai am urcat pentru a doua oara in viata mea pe un munte, pe Piatra Mare, loc in care am jurat ca voi mai pune piciorul doar atunci cand o sa fiu pregatita atat psihic cat si fizic;
- In mai blogul cineva-spunea.blogspot.com a inceput sa apartina Emmei Negura (adica mie.. dooh!) Am spus adio nick-urilor ciudate si bifelor puse aiurea in patratele cu anonim;
- Tot in mai mami meu in sfarsit si-a indeplinit visul de a ajunge in Israel, la Ierusalim;
- Tot prin mai, cu o zi inainte ca mami meu sa plece, lucru ce nu-l voi uita niciodata pentru ca am ghinionul de a-mi aminti zilnic acel episod, a fost accidentul lui tati meu. Imi amintesc zilnic de asta, de fiecare data cand telefonul meu suna si cel ce ma apeleza este mama si de fiecare data cand ii sun pe ai mei si nu-mi raspund.. Imi trec prin minte tot felul de lucruri.. Nu doresc nici dusmanilor mei sa traiasca cu asa ceva in minte;
- Prin iunie am pasit in cetatea sufletului meu, in Sighisoara, alaturi de nasi;
- In iulie am reusit sa adunam gasca nebuna, desi nici de aceasta data in formula completa, dar totusi am reusit sa miscam ceva. Ne-am distrat pe Tampa, la Belvedere, la mine acasa si pentru aceasta minunata amintire le transmit un mare multam lui Ale, Bubu, Razva, dar si Ancai, care sunt sigura ca era cu gandul la noi (cel putin noi eram cu gandul la ea);
- Tot in iulie ne-am mutat tabara la munca de la etajul 1 la parter. Ceva memorabil, nu de alta dar era mai cald sus :D
- In august am urcat pe Transalpina, de unde am cules unele din cele mai frumoase amintiri in ceea ce priveste peisajele patriei noastre;
- In septembrie ne-am bucurat de concediu in Turcia;
- In octombrie am petrecut cu gagicile mele o noapte intreaga fara sa punem geana pe geana, cu munca a doua zi si somn abia dupa 36 de ore. De tinut minte, nu alta; :))
- Pe la mijlocul lui noiembrie in sfarsit dupa multi ani am reusit sa ne strangem o parte mica din gasca de la liceu. Ne-am pus pe povestit in Festival 39;
- Pe la sfarsitul lui noiembrie am iesit cu fetele si ne-am facut de cap cu tot felul de poze ciudate prin oras, asta dupa ce am baut o sticla de vin pe care n-am platit-o, nu din vina noastra, evident; :D
- In decembrie am cunoscut-o in sfarsit pe iubita ascunsa a burlacului, moment clar ce nu trebuie dat uitarii.
- Si tot acum in decembrie, de fapt chiar acum, in timp ce aruncam cu ochii printre poze in cautarea momentelor ce nu trebuiesc uitate, am constatat ca imi sade bine cu combinatia roz/albastru :D

Sper din tot sufletul sa nu fi sarit peste ceva important, dar momentan acestea sunt lucrurile marete de care imi amintesc, intamplari mari ce au dat un nou curs vietii mele.. Bineinteles, viata mea este un lung sir de intamplari care mai de care mai iesite din comun, dar nu toate mi-au influentat viata, asa ca nu toate merita insirate.. Si oricum, nu-mi amintesc mare lucru din anul ce tocmai s-a incheiat.
Cert este ca am trecut prin anul 2011 cu bine, sanatoasa, cu lectiile invatate, cu ceva cultura generala in plus fata de anul precedent, si toate acestea alaturi de familie, jumatate si prieteni, cu totii de asemenea sanatosi, impliniti si fericiti. La un an la fel de bun ca cel ce s-a incheiat. La multi ani 2012!!

The Rasmus - First Day Of My Life


PS: Totusi au iesit in ordine cronologica. Un mare plus pentru mine :)) Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu