duminică, 11 decembrie 2011

V-am spus ca sunt fan Andrei Leonte?

Ca orice pustoiaca indragostita de frumos, de senzational si de acel bad boy la care toate fetele viseaza, la inceputurile X Factor eram clar fan Alin Vaduva. Pana l-am descoperit pe el, pe Andrei Leonte. Acest pustulica adorabil, cu o inocenta cum rar mai intalnesti si cu doar 2 ani mai mic ca mine, a reusit inca din BootCamp sa ma faca sa-mi indrept atentia catre el (asa cum probabil multe fete au facut-o). Are o voce superba, este dragalas foc si la fiecare interpredare da dovada de o sensibilitate aparte. Canta din suflet, pentru ca-i place ceea ce face, si asta se vede de fiecare data. Aseara, in schimb, cand a cantat si la chitara, in acele cateva secunde a reusit complet sa ma faca sa ma indragostesc de el. O iubire platonica...


Ascultati-l cu atentie, imi veti da dreptate..

Auditii: A interpretat o melodie superba, stand pe jos, asa cum facea cu ani in urma, cand canta pe strazile Italiei. O melodie ce orice fata si-ar dori sa o auda cu dedicatie pentru ea..

BootCamp (One Republic - Come home): O melodie sensibila, pentru un baiat sensibil..

Vizita juriu (Rolling In The Deep): O piesa frumusica, insa deloc pe gustul meu. Pot spune ca asta este singura melodie interpretata de el ce nu mi-a placut mie. Asta pentru ca nu-mi place melodia, nu interpretarea lui.

Gala 1 (Dream Girl): Prima gala live.. Ce sa spun? Nice, very nice!!

Gala 2 (Voltaj - Vara trecuta): Cu interpretarea asta mi-a pus capac. De aici am inceput sa nu ratez nici o emisiune X Factor doar sa-l vad pe el cantand live (nu, nu are acelasi farmec sa ma uit a doua zi pe site-ul a1)

Gala 3 (Goo Goo Dolls): Si din nou superb.

Gala 4 (Rihanna - Only girl in the world): Nu credeam ca va iesi ceva frumos, dar m-am inselat. Scuzele mele pentru gandurile aiurea :D

Gala 5 (It's My Life): O melodie de-a lui Bon Jovi (one of my fuckin' favorites) cantata de Andrei.. Ce-mi pot dori mai mult?.. Mirobolant :D

Gala 6 (Moves Like Jagger): Am ratat emisiune pentru ca eram la gratar in Codlea. Am recuperat cand am ajuns acasa. Nu mi-am dat geaca jos, nici bocanci, dar am dat drumul la calc cu directia a1 sa-i vad melodia.. Si din nou am fost surprinsa. Intradevar poate canta si altceva inafara de balade..

Gala 7 (melodia aleasa de public - Supergirl): in gala cu numarul 7. Foarte tare, vorba Paulei..

Gala 7 (melodia aleasa de mentor- I'm Your's): A cantat chiar el la chitara, ce-i drept doar foarte putin, dar suficient cat sa urlu de emotie :X :X :X (ma priviti cumva ciudat ??) - Ador baietii care stiu sa cante la chitara!

PS: Heei Antena 1, ce pana mea puneti codul embed pentru video-uri daca atunci cand le copiez si le dau play apare scris cu litere dragalase chestia asta? Care-i scopul codului??



O sa revin cu update-uri :)


Updates:

Gala 8 (Vama Veche -18 ani): O combinatie fatala!! Favoritul meu canta o melodie de-a trupei mele favorite!!

Gala 8 (Michael Buble - Home): Perfecta pentru cei departe de casa.. Emotionant.

Gala 9, Semifinala (Last Christman): Draguta ;))

Gala 9, Semifinala (Kings of Leon - Use somebody): Din pacate dupa aceste 2 cantece din semifinala nu a primit el primul Golden Ticket, dar temerile au fost spulberate repede duminica seara in X Factor Decizia, cand a primit al 2-lea Golden Ticket.

Gala 10. Finala (The Script - The Man Who Can't Be Moved): Imi aduce aminte de auditii.. O aparitie de milioane.

Gala 10, Finala (Vama Veche - Vama Veche): Duet de senzatie! Andrei Leonte si Tudor Chirila canta melodia "Vama Veche"! Pe repeat zile in sir..

Gala 10, Finala (Adele - Someone like you): Pentru ultima data pe scena X Factor.. Mi-a fost putin teama ca nu va reusi sa o cante asa cum trebuie, dar a iesit perfect!

Gala 10, Finala (I just want to go home): O melodie perfecta. Prima melodie in calitate de X Factor Romania. Felicitari Andrei, esti cel mai bun!!

♥ ♥ ♥ And the best wins!!!!! ♥ ♥ ♥ Pin It

2 comentarii:

  1. Andrei Leonte este o senzatie o noua descoperire a muzici.El este cel mai sensibil romantic baiat pe care la-am vazut vreodata.Vocea lui e superba.Votati Andrei Leonte,el chiar merita sa castige x factor.Este marea finala votati Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. True indeed... 1313 ANDREI
    Desi am o vaga ideea ca nu tot poporul gandeste la fel.. Zic asta avand in vedere la cine s-a dus primul golden ticket de sambata trecuta

    RăspundețiȘtergere