miercuri, 11 ianuarie 2012

Una bucata cadou..

Da, uite ca se poate. Intr-o cutiuta mare, adusa in brate de cumnatica mea scumpa zacea frumos asezata bata de mai jos. Nu-i chiar o bata, dar la "nervisorii" ce zac in mine cateodata, este ca o bata.. Azi-noapte i-am facut inaugurarea, iar azi-dimineata i-am dat trezire omuletului meu cu cativa pumni de box in a sa mutrisoara dulce.. Sincer, nici nu stiam ca exista asa ceva. Interesanta idee :))







Ca sa intelegeti mai bine care-i scopul acestei "bate", un click aici. Nu-i asa ca-i tare?! :))

Pana una alta, sunt din cale afara de fericita ca in sfarsit, dupa aproape 4 luni de zile am intrat si eu in posesia melodiei reprezentative pentru concediul de asta-vara din Turcia. Super. De 3 zile astept un strop de singuratate ca sa o pot asculta pe repeat, asa cum imi place mie. Azi, in sfarsit, am reusit sa-l adorm pe Kimbo ca eu sa-mi fac de cap ascultand over and over again melodia vietii. Habar nu am de nici macar un cuvant, dar tanti asta de 65 de ani ce canta, o face super!

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu