miercuri, 4 ianuarie 2012

Planuri pentru 2012

Dupa putinele zile de concediu in care mai mult am trebaluit decat m-am odihnit, spre surprinderea mea si stresarea unora acum ma simt enervant de bine si inuman de sanatos (am auzit fraza asta la cineva, mi-a placut si am scremut un text in care sa o pot folosi - scuze domnului de la lift ca-i "folosesc" vorbele). Cu toate acestea, timp prea mult sa stau calare pe blog nu am avut, dar in timp ce maturam pe la case (a mea si cea din Codlea), stergeam praful, dadeam cu mop-ul si ma jucam GT pe PlayStation 3, m-am pricopsit cu cateva idei de articole (cel putin cateva zile stau relax, ca am ce scrie)..
Cum suntem la inceputul lui 2012, an ce se presupune ca nu se mai mai termina, sau mai exact, nu prindem noi sfarsitul anului, pentru ca vine sfarsitul lumii undeva pin decembrie, mi-am propus sa fac cate ceva pentru sufletul meu. Printre planurile mele marete se numara:
- Sa ma las de tigari, alcool si droguri;
- Sa invat sa fac si eu cate un compromis ceva, ca poate viata-i mai usoara asa;
- Sa invat sa tac din gura atunci cand trebuie. Nu este neaparat nevoie sa am eu intotdeauna ultimul cuvant, nu?
- Sa slabesc, sa-mi tonific "lucrurile" si sa ma mentin;
- Sa-mi cumpar pantofii mult visati - culoare nude;
- Sa-mi cumpar un ghiozdan negru, de la Puma;
- Sa-mi aduc diploma de facultate de la Bucuresti. Pentru asta am facut un prim pas: i-am facut imputernicire notariala lui Kimbo. 45 de lei, in pana mea!!
- Sa-mi pun parchet nou in camera si sa-mi zugravesc peretii, nu de alta, dar m-am plictisit de rosul esuat cu care mi-am impodobit cei 4 peretii acum vreo 5 ani. Iar la categoria parchet, vreau ceva inchis;
- Sa ma intalnesc mai des cu nebunii mei de la facultate;
- Sa ma intalnesc mai des cu fetele mele din liceu;
- Sa uit anumite lucruri;
- Sa invat lucruri noi, dar asta dupa ce-mi cumpar enciclopedia mult visata, aia imensa de 'nspe mii de pagini, colorata si cu poze;
- Vreau sa ajung pe la doctor sa-mi fac toate analizele cap-coada, ca sa stau linistita ca-s intreaga la minte;
- O tara. Anul acesta trebuie sa vizitez o tara, oricare, numai sa ies din a mea. Din pacate nu cred ca voi ajunge prin tarile de pe lista mea, pentru ca sunt destul de scumpe si am cateva nunti prin vara, dar asta nu ma va impieduca sa-mi fac totusi concediul pe alte meleaguri. Sper;
- O schimbare de look. Ce-i drept, ma chinui de ceva vreme sa-mi las parul lung. Acum ca il am destul de lung parca m-am saturat de el, asa ca sa nu va fie mare mirarea cand vin si spun ca m-am tuns. Desi.. Oare mi-ar sade bine cu asa ceva in cap?:

Bine, breton am mai avut, iar tunsa in V am mai fost,
dar nu-mi statea bine. Dar as incerca iar :D













- Vreau sa incerc unghiile false, desi nu cred ca o sa am rabdarea si timpul necesar pentru a ma tine de ele, dar as vrea sa vad cum este;
- Anul acesta prin martie sper sa imi schimb aparatul foto. Vreau ceva putin mai profi, ca sa pot face poze la tot ce misca si ce nu misca in jurul meu;
- Anul acesta vreau sa fiu cat mai naturala, adica as vrea sa spun adio solarului si sa ma parjolesc olecutza la soare, dar nu mult;
- Intr-un final, recunosc ca vreau sa fiu ceva mai buna ca pana acum; Vreau sa invat sa imi pese de cei din jur mai mult ca pana acum, vreau sa invat cum trebuie sa te porti sa fi placut de toata lumea (desi este imposibil, sper sa reusesc);
- Vreau sa fiu sanatoasa, fericita si sa-i am pe cei dragi mie mereu alaturi.
The End. Pin It

7 comentarii:

  1. "Sa ma las de tigari, alcool si droguri"- what???
    "culoare nude" - care-i aia?
    " Sa ma intalnesc mai des cu nebunii mei de la facultate:- se aproba
    " enciclopedia mult visata, aia imensa de 'nspe mii de pagini, colorata si cu poze;" noroc de poze...
    planuri mari... bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. doar alcool, da-i mai pin-pin asa :))
    2. tocmai azi ai scris de culori si nu recunesti care-i culoarea nude? Bine, nu so scrie asa, dar ma refer la nuantele apropiate pielii
    3. Bine ca esti de acord macar cu una
    4. sa stii ca noroc cu pozele :)) (sper sa aibe si comentarii sub ele)
    Merci, asta daca nu esti ironica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pai vezi..am mintea unui barbat :))
    nu sunt ironica. chiar multa bafta ;)
    app de unghii lungi. iati din astea false si vezi cum te descurci cu ele, asa ca proba ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand eram kinder imi puneam unghiute cumparate de la chioscul din colt, dar am depasit faza aia.. Vreau sa-mi pun la salon, si din cate stiu odata la 2 saptamani trebuie sa merg sa mi le umple. Timp si bani aruncati aiurea pentru un moft. Cred ca sar peste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ideea cu cei de la facultate! Si ca sa incepi anul bine te asigur eu ca te vei vedea cu toti anul acesta in Feb!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt tare curioasa daca o sa reusesti tu marea minune sa ne strangi pe toti cei 5 magnifici la un loc..
    Of, tre sa pun bani la chiloti pentru un suc prin oras.. Apropo, in februarie pe cand pasesti pe pamant romanesc? Si vrem bomboane bune (vorbesc si in numele Aletzsei :D )

    RăspundețiȘtergere
  7. In legatura cu tigarile: haide la noi si incerca noul kit de lasat de fumat. Partea frumoasa: zero nicotina, obiceiu' ramane, "fumezi" in continuare dar fara a fuma. E simplu!

    RăspundețiȘtergere