joi, 5 ianuarie 2012

Urasc "miezurile kurtosilor"

Lipsa modestiei il face pe om neplacut din punct e vedere social. Pe tine, cel din anturajul respectivului (daca ai un asa specimen printre cunostinte), te face sa te simti in plus chiar si acolo unde de fapt este locul tau. Hai sa punem problema asa: daca tu ai realizat multe intr-un timp relativ scurt, daca te invarti in cercuri de oameni influenti, cu bani, daca ai vazut multe locuri la viata ta, faci bani din cine stie ce invarteli si iti petreci timpul prin cluburi de ultima fita, crede-ma ca nu intereseaza pe nimeni, asta in cazul in care nu te intreaba omul ce ai mai facut, cum o mai duci, si alte cele?!.. Este chiar urat ca atunci cand dai ochii cu un astfel de ins, acesta sa inceapa sa-ti insire ce viata smechera are el, fara ca tu sa-l fi intrebat ceva..
Probabil ca discutiile ce le poate purta un om cu tine sunt interesante pentru ca stii multe, dar totul se destrama in momentul in care iti aduci aminte ca esti un bashtan in devenire si simti nevoia sa reamintesti lucrul acesta si interlocutorului tau. Nu-i frumos, sau cel putin nu-i ok sa faci treaba asta cu oamenii din afara cercului tau de prieteni. Prietenii tai probail te accepta asa cum esti, caci teoretic de aceea iti sunt prieteni, nu? Nu inteleg cum tu, ca un om mare ce pretinzi ca esti, nu-ti dai seama ca nu prin scoaterea in evidenta a chestiilor bashtane pe care le ai/faci ii apropii pe cei din jur. Nu, cei din jur sigur te-ar aprecia mai mult daca ai fi modest si la locul tau. Nu stiu pe ceilalti, dar pe mine astfel de oameni nu-mi spun absolut nimic si ma fac doar sa-mi doresc sa-i evit si sa-i trimit la plimbare atunci cand am de-a face cu ei..
In conluzie, schimba-te my friend. Nu ai intotdeauna de castigat daca iti etalezi mirifica viata tuturor celor din jur. Si in plus de asta nu esti interesant asa cum speri tu sa fii, esti doar plictisitor si enervant.
In speranta unei mai bune colaborari pe viitor, inchei aici.

PS:Geez, you're fuckin' weird man! Pin It

3 comentarii:

  1. Ciudat... Nici mie nu imi plac persoanele de genul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Off: Bine ai revenit Bubule.. Ai camd disparut din peisaj in ultimul timp, cel putin din peisajul meu :P
    Vezi ca ti-am trimis mesaj de la multi ani pe nr. de Orange, dar in pana mea ca nu merge. Inca se chinuie sa se trimita..
    On: Ideea e sa se si prinda omul respectiv ca despre el e vorba, ca altfel am "copt" degeaba articolul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ON: CORECT!!!
    OFF: Sa stii ca acel mesaj a ajuns de multa vreme iubita.

    RăspundețiȘtergere