luni, 23 ianuarie 2012

Degete lungi

Ador degetele lungi la o femeie. Reprezentantele sexului frumos detinatoare de astfel de comori au o frumusete aparte si sunt atat de finute, incat ma oftic ca nu m-a facut si pe mine mama la fel.. Si ma oftic rau de tot, si absolut de fiecare data cand sunt fata-n fata cu un asa specimen rar.
Aceste femei sunt perfecte: inalte, frumoase, cu trasaturi cum rar vezi, se imbraca frumos, miros bine si sunt niste doamne. Aceste caracteristici sunt valabile in cazul meu, pentru ca majoritatea domnitelor purtatoare de degete lungi cu care am eu de-a face sunt exact asa cum le-am descris mai sus. Chiar daca aceste femei nu se machiaza excesiv si nu se imbraca cu rochia de duminica sunt atat de finute incat si tu ca femeie simti impulsul de a le curta. Ups, asta-i tot in cazul meu. Aaa da si ca tot am adus vorba, parca studiile spun ca barbatii prefera femeila care nu se machiaza, nu? Macar aici ma incadrez si eu, daca rimel-ul nu intra la categoria "machiaj".
Si acum, o sa va rog sa reveniti sa-mi confirmati daca dupa ce ati citit acest micut articol, ati stat sau nu cu ochii pe degetele tuturor doamnelor de prin autobuz, de la birou, de la alimentara...
Si cum ideea articolului m-a dus cu gandul la frumoasele femei franceze din anii '50, va las cu o melodie pe masura.

Demis Roussos - Quand je'aime

Pin It

3 comentarii:

  1. Poti sa stii multe dupa mana unui om, dupa forma degetelor, unghiilor si asa mai departe. Acel gen de manute este considerat frumos deoarece spune ceva despre stappanele/stapanii lor. adica spun ca sunt oameni ce au o fire artistica, au grija de ei atat exterior cat si interior, se respecta si dau dovada de o inteligenta nativa.
    nu mai plange ca nu ai manutze din alea, pt ca ale tale sunt frumoase si te reprezinta. se vede ca nu esti facuta pt munca bruta ci una intelectuala, ca ai grija de tine si ca esti haioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ! Este foarte frumos ceea ce ati scris dumneavoastra aici...este adevarat..mainile cu degetele lungi nu sunt cam des de intalnit...nu vreau sa ma laud..niciodata nu mi-a placut acest lucru -lauda ....insa...sunt detinatoarea a acestui tip de maini....si foarte multa lume,cum imi observa mainile,imi replica : ,,Vai,uita-te ce maini ai! Esti pianista?" iar eu ,,Multumesc,dar nu sunt..." ..desi as dori sa fiu..in schimb,ma concentrez pe talentul meu de la Dumnezeu-desenul ...unchiul meu mai glumeste cu mine si spune : ,,Vezi sa nu-ti rupi degetelele alea lungi pe tastatura !" ...aveti un site minunat..si nu va faceti griji,Domnul a da fiecarui om o inzestrare...dumneavoastra sunteti speciala,toti suntem ! Multa fericire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru aprecieri Alina.
    Multa fericire si tie!

    RăspundețiȘtergere