sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Mi-e frica de Bau Bau!

Incredibil, dar adevarat! Si aici nu vorbeste copilul din mine, ci eu, fata de aproape 25 de ani. De cand ma stiu, am avut cateva temeri mai ciudatele, sa le zic asa. Nu le insir aici, pentru ca ultimul lucru pe care-l vreau este sa radeti de mine :D Aseara pe la ora 23:00 butonam televizorul in cautarea unui film, documentar, emisiune nevazuta pana acum, sau cel putin ceva ce sa-mi atraga atentia. Dupa ce am facut turul de onoare prin programele TV, au mai urmat vreo 2 plimbari in urma carora m-am lasat pagubasa si m-am oprit pe Discovery Channel. Nu a fost cea mai inteleapta decizie. Inarmata pana in dinti cu mult curaj si cu o plapuma trasa pe mine astfel ca doar varful capului si ochii mi se mai vedeau, am urmarit cu mult entuziasm emisiunea "Fenomene Stranii" (A Haunting). Pentru cineva care nu este prieten cu intunericul si care are ceva pasari in minus la mansarda, emisiunile cu fantome, spirite si case bantuite nu sunt cele mai bune alegeri, cel putin nu la ora aia.. Sunt mandra ca am rezistat sa ma uit la toata emisiunea. Dar nu va spun ca dupa nu am avut curaj sa ma duc nici pana la baie. Yeah, I know.. weird me! :D
Inchei aici si ma retrag, dar nu inainte de a preciza ca sunt sigura ca fiecare are Bau Bau-ul lui, intr-un fel sau altul, asa ca nu radeti de mine! :D

Jackson Browne - Lawyers In Love

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu