vineri, 6 ianuarie 2012

Masinute! Masinute! ..

De cand ma stiu, sau de cand am realizat eu ce inseamna, mi-au placut jocurile cu masini. Eram mai baietoasa din fire, dar ma jucam si cu papusile, ca de, am si-o latura feminina bine ascunsa, acolo adanc. Ca tot veni vorba de papusi, va spun un secret: acum vreun an de zile mi-am cumparat o papusa Barbie sa ma joc. Mi-am luat eu una si mi-a luat si Kimbo una dupa ce i-am facut capul calendar saptamani intregi. Vroiam sa le fac haine, sa le pieptan, sa le machiez. Mi-am stricat doar o bluza pentru izmenele lor, pentru ca m-am plictisit repede. De atunci zac saracutele aruncate intr-un fund de sertar undeva prin dulap.
Sa revin la idee de inceput. In zilele petrecute la Codlea cu gasca am jucat mult GT pe PS3, in unu, in doi cum aveam chef. Uite asa mi s-au aprins din nou calcaiele dupa jocuri cu masini. Tin sa precizez ca acasa am doar un joc instalat, si ala e Prince of Persia (unul din ele, habar n-am exact care). Aseara am jucat Need for Speed: the Run pe XBOX. Cica-i si pe PC. Abia astept sa ajung acasa sa-l.. cumpar. Sunt putin dezamagita, ca fata de NFS Underground II (jocul tinerii mele si jocul meu preferat), ultimul joc din serie, the Run, il termini cam in 2 - 3 ore de joaca. Whaaat?? Pai unde sunt zilele, saptamanile alea interminabile de NFS cand era-i un car de nervi ca nu reusesti sa termini jocul si ca trebuie sa repeti cursele la nesfarsit ca te impotmolea-i intr-un zid, intr-o alta masina si te miri in ce altceva... Ideea jocului cel nou este super, la fel si grafica. Poate pe mine ma convins ca merita.. cumparat faptul ca l-am jucat pe un TV full HD de 81" la 2 metri distanta. Poate la mine acasa o sa privesc altfel jocul ca nu am parte de toate conditiile astea mirifice. Incercam. In weekend nu cred ca o sa auziti de mine, ca tare mi-e ca o sa stau calare pe calc sa bag NFS-uri in mine ca punga de pufarine ce am dat-o gata azi in mai putin de 3 minute (fara help). De ce zic un weekend intreg cand jocul tine doar 2 - 3 ore? Pentru ca mie sigur imi ia mai mult si tare mi-e ca o sa mi se faca dor de Underground II pe care o sa-l... cumpar si-o sa-l joc pentru a mia oara :D Pin It

3 comentarii:

  1. vezi ca the run cere placa video tzapana si rami

    RăspundețiȘtergere
  2. Suporta minunatia mea... RAM de curand i-am mai pus, iar placa video cu niste update-uri la drivere vad ca mere.. nu perfect, ci aproape perfect..

    RăspundețiȘtergere
  3. imi aduc aminte perfect caum injurai de toti sfintii dupa ce te dadeai de cate un parapet(injurai asa mai in soapta sa nu ma trezesti) tare dooolce mai erai... poop

    RăspundețiȘtergere