luni, 30 ianuarie 2012

O zi lunga..

Astazi teoretic am avut o mica zi de concediu. Nu de alta, dar sunt cu mucii pana la genunchi.. Am zis sa stau cateva zile acasa sa-mi revin. Am lipit ziua libera de weekend ca altfel nu am sanse foarte mari sa-mi iau mai multe zile de concediu, ca-i mult de munca in perioada asta. Si ca sa fiu fata faina asa cum ma stie toata lumea, mi-am luat ceva de munca acasa. Asta asa, ca sa nu mi se adune teancu' de hartoage la munca, pentru ca nu am chef sa stau peste program. M-am apucat azi de dimineata la 10 de ce aveam de facut si am terminat abia acum, la 15:40. Minunata zi de concediu. Va doresc si voua zile d'astea :D - Glumesc d'ooh
Acum intentionez sa ma apuc sa dau cu pamatuful praful de-un centimetru ce zace pe pretioasele mele bibelouri, iar mai apoi vreau sa ma rasfat cu o baita fierbinte..
PS: Daca auziti prin spatele vostru pe strada sau prin autobuz un magar ce rage de zici ca-i sfarsitul lumii, sa stiti ca sunt eu. Tusesc!
PSS: Va las cu una tare.. Pentru scorpiile din spatele ingerasilor :))

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu