marți, 17 ianuarie 2012

Space cookies..

.. poate asa Romania arata mai bine.

Hmm.. nu este frumos din partea sa spun asta. Romania arata bine, pacat ca este "poluata" de cei de la conducere. Romania chiar arata bine, sa stiti, cel putin in ochii mei. Incerc sa nu fiu egoista si sa me agat intr-un mod jalnic de intamplarile din ultimile zile si nici de faptul ca de cativa ani Romania are la putere niste oameni ce nu vor binele nimanui mai putin al lor si al rudelor de primul grad (sau poate ca nici atat).
Romania este o tara frumoasa, o tara ce clar are nevoie de un alt plan pentru viitor. Avem munti inalti, avem ape, dealuri, campii, avem oameni cu suflet frumos, oameni destepti, cu bun simt, avem peisaje cum rar vezi si o istorie bogata de mii de ani. Totusi, tara are defectele ei, nimeni nu contesta acest lucru, iar prin defecte ma refer la oamenii lipsiti de acei sapte ani de acasa, oameni ce fura si ce omoara. Aceste specimeni ne trag in jos si strica orice imagine frumoasa ai crea acestei tarisoare. Eu sunt o norocoasa. Sunt inconjurata de oameni frumosi din toate punctele de vedere, oameni cu suflet mare, cu familii, oameni de nota 10.
Totusi, ar fi bine sa nu cadem in nici o extrema, si sa ne prefacem ca vedem doar partea rea sau doar partea buna. Asta este tara in care TU locuiesti, si trebuie acceptata asa cum este. Daca vrei sa pleci, pleaca, nu avem nevoie de oameni care doar judecata. Pleaca, invata din locurile in care ajungi si intoarce-te pentru a schimba ceva..
Acum sincer, de ce m-am apucat eu oare sa scriu asa ceva? Nu am destule argumente pentru nici una din parti. Este unul din subiectele pe care nu le stapanesc pe deplin, dar totusi degetele mi-au luat-o inainte si s-au apucat de scris. Acum si mai sincer, nu am nici o idee de ce este Romania o tara frumoasa. Nici macar nu sunt sigura ca-i asa frumoasa...

Iris ft. Tudor Chirila - De ce?

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu