duminică, 29 ianuarie 2012

Cutiuta cu amintiri

Ca orice adolescenta indragostita pana peste cap de iubire, am pastrat cate ceva din fiecare relatie trecuta. Scrisorele, bilete de tren/autobuz, biletele cu nu mai mult de 2 - 3 cuvinte pe ele, vederi, poze si multe alte lucruri. E adevarat ca atunci cand nu am ce face, rasfoiesc amintirile din cutiuta in speranta ca voi descoperi ceva nou. Evident, le rasfoiesc destul de rar, iar atunci cand o fac fiecare cuvant imi pare ca nou.
Ma binedispun de fiecare data cand termin toata "cutia" de citit. Raman uimita sa vad ce ganduri marete aveam inca de pe la 14 - 15 ani si cata iubire era pe capul meu doar pentru ca un baiat mi-a zambit putin mai altfel intr-o zi. Stiu, pare tarziu la 15 ani, nu? Dar pe vremea mea fetele la varsta aceea inca erau virgine, nu ca acum :)
Sincer, cand o spun in gand, parca nu suna asa ciudat, dar cu voce tare.. Va dati seama ca eu nu mai stiu care este prima mea iubire? Am o vaga idee, dar nu pot baga mana in foc. Eram in clasa a VII-a. Bine, asta daca se poate numi iubire. Nici macar nu ne-am sarutat. Si cica relatia a tinut vreo 2 luni. Nu clar, asta nu-i prima mea iubire. Daca sap ceva mai mult in zona aia de creier responsabila cu amintirile, constat ca am avut o iubire de-o vara, la tara. O iubire de-o vara ce a tinut cativa ani. Sa fie oare aceea prima? Cert este ca pe acel baiat nu l-am uitat. Tin minte multe lucruri, multe cuvinte si multe gesturi din acea perioada.. Cat am mai plans eu pentru baiatul acela. El imi trimitea vederi acasa, in Brasov, vederi cu cuvinte pe atat de simple pe atat de frumoase si din suflet, dar cineva avea mereu grija sa nu ajunga la mine. Of, ce vremuri. Unde era internetul atunci cand aveam mai mare nevoie de el? Melodia ce o sa-mi aduca mereu aminte de acea perioada este Gazebo - I like Chopin. Dap, am descoperit. El a fost prima mea iubire.
Sap mai adanc in cutiuta... Gasesc scrisori de la un fost prieten de acum aproape 8 ani de zile. Am fost prima lui iubire. Imi ocupa cam 70% din cutie. Mare scriitor baiatul.
Sap si mai adanc si descopar scrisorele de la vreo doi baieti de care am uitat complet.. Astea erau relatii la distanta. Ne vedeam o data sau de doua ori dupa care corespondam. Chestiile astea chiar intra la categoria "relatii"?
Vad ca spre sfarsitul lui 2003 am descoperit si eu internetul. Am o groaza de mail-uri primite de la un ex din Bucuresti. Le am printate pe toate. Am recitit doar un mail si cred ca l-am nimerit pe cel mai tare. Scrie ceva de genul: ".. Mi-e dor de tine dar sunt putin trist ca a pierdut Romania meciul de calificare...". Nu-i tare? :))
Cel mai .. sa zicem dureros lucru din cutiuta mea este o scrisoare scrisa de mine catre un fost prieten si totodata un fost foarte bun prieten. Eram prin clasa a X-a. Scrisoare are 4 pagini si este scrisa de mine catre el. Dupa ceva timp dupa ce ne-am despartit mi-a dat scrisorica inapoi cu cateva "adaugiri" pe ici pe colo si cu "urme" de lacrimi. Mereu ma intristez cand vad acele pagini, dar mereu le citesc, orice ar fi, cu zambetul pe buze, pentru ca a fost o perioada frumoasa, acele 3 luni cat a tinut povestea.
Constat cu uimire ca din cutiuta mea cu amintiri lipseste cineva. Nu pot da prea multe detalii, dar sunt surprinsa ca nu am nimic de la el. Hmmm.. ciudat. Oricum, de uitat, nu-l voi uita, ca nu am cum ;) Si stai asa, ca mai lipseste cineva. Cel mai frumusel baiat ce si-a intersectat viata cu a mea. O poveste pe cat de scurta, pe atat de plina de extreme..
Pe langa toate acestea, ador mirosul cutiutei mele cu amintiri. Acel miros de.. carte veche. Perfect pentru niste amintiri atat de dragi.
Deci si in concluzie: cutiuta mea are in ea amintiri de la primul meu prieten pana la ultimul. Ultimul, cel dinaintea lui Kimbo, ca acum sunt maritata si am familie. Pe Kimbo sper sa nu-l bag la cutiuta, ca acolo sunt doar fostii.
Si ca tot am adus vorba de jumatatea mea. In cazul in care acest articol o sa ajunga in ochii lui, il rog sa nu se supere ca nu are de ce. Probabil are si el pe undeva pus la naftalina cateva amintiri din tineretile lui cand era un mare crai.

The Rasmus - Someone else
Pin It

6 comentarii:

  1. eu unde ma incadrez?ca nu vreau sa trag eu iar concluziii aiurea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) daca as stii cine esti tu, ti-as da un raspuns pe masura..

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa.. ai si tu vreo 2 pagini, dar nimic important incat sa merite amintit.

    RăspundețiȘtergere
  4. presupun k alea 70% sunt ale mele........;-))
    si cred k nu ma insel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevar graiesti matale..
      Multam ca mai scrii cate una alta pe blogul meu din juma in juma de an, desi stiu ca ma citesti aproape zilnic, nu? Hai, zi ca da, ca sa-mi creasca si mie inimioara oleaca :D

      Ștergere