luni, 16 ianuarie 2012

A patra zi de proteste..

... si lui Dumnezeu i-a luat 7 zile pentru a crea lumea.

Ma impart intre Andrei Leonte (live pe Antena 2) si live-ul de la Antena 3. Greu sa renunt la una ca sa o savurez din plin pe cealalata. Nu am apucat sa scriu nimic referitor la manifestatiile idiotilor al caror cap este mult prea mare pentru continutul acestuia, iar acum parca este prea tarziu. Aici ma refer strict la acei cativa zeci de oameni rupti de logica oricarui cetatean cu capul pe umeri, acei huligani ce merita batuti cate putin in fiecare zi cu lanturi, cu borduri si cu petarde/artificii ce neaparat trebuie sa pocneasca in mana si in capul lor. Subiectul este in top la majoritatea canalelor de stiri, iar eu, ca si altii, nu ezit in a spune ca sunt foarte indignata ca nea' presedintele sta frumos la caldurica pe undeva si il doare fix in cot de problemele oameninilor, cel putin asta-i concluzia mea dupa ce am citit articolul acesta. Totusi, tind sa cred ca oricat de nevrotic ai fii, nu poti sta relax cand oamenii vin cu furcile si-ti dau navala in casa. Foarte bine, nu de alta, dar merita.
Apropo, referitor la intamplarile de aseara, de unde au scos aia bordurile mai fratilor?? Vorba lui Ciutacu.. Din cate stim noi, o bordura nu se lipste cu scuipat, asa ca wtf?? De unde le-au scos? Ca banuiesc ca munti de pietre nu cresc asa, la fiecare colt de strada.. Acest gen de oameni nu au ce cauta in locurile unde sunt adunati mai multi oameni, indiferent de motivul adunarii. De ce? Simplu, pentru ca sunt un pericol public, fir-ar! Din cauza unor astfel de specimene nu se va rezolva nimic in tara asta. Tind sa cred ca poate intradevar si aceste manifestatii violente sunt pana la urma niste jocuri politice. Mai exact un motiv in plus in urma caruia nea' de sus apare sa spuna: "gata cu manifestatiile, ca sunt prea multe vieti la mijloc, iar eu vreau doar binele poporului meu". Fuck off you bitches!
Sunt multe lucruri ce nu le inteleg, dar pe care as vrea cu disperare sa le pot intelege.. Intrebarea mea, cu care oarecum am inceput: de ce nu iese domnu' Base la 'naintare sa dea o amarata de declaratie? Oare el crede ca atunci cand apele se vor linisti poate aparea si el gentil si se va putea comporta ca si cum nimic nu s-a intamplat? Sau gandeste ca daca ii da un sut lui Boc sa iasa si sa dea declaratii rezolva tot? Totusi, un gram de respect pentru oamenii astia cu ajutorul caruia a ajuns acolo unde este, chiar nu exista? Incredibil.. Din pacate romani nu stiu sa fie solidari, si nu stiu ca daca stai in casa nu rezolvi nimic. Da, stiu, eu vorbesc. Nu am iesit in strada, dar la ce vezi la TV iti mai vine sa-ti misti fundul in centru pentru a-ti urla neajunsurile? Eu nu prea cred, desi aici la Brasov bate vantul.. Numai pensionari..
Totusi, felicitari celor ce au iesit in strada si indura frigul si teama de a nu ajunge intr-o salvare doar pentru ca unul se crede mai smecher. Indirect, suntem solidari cu totii, pentru ca nu cred ca exista om in aceasta Romanie satula de hoti sa nu stie ce se intampla..
Pana una alta, putem face si noi ceva.. O Romanie corecta, o Romanie de bun-simt incepe cu acest pas! Pin It

3 comentarii:

  1. Asa, revoltata mea!dar fi mai rea, ca stiu ca poti :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost mai rea initial, dar mi-o zis Kimbo ca ma salta politia si m-am murat :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai asa barbat e?? in loc sa te sprijine si sa tina piept mascatilor, el zice asta... pffff...sunt dezamagita

    RăspundețiȘtergere