luni, 12 decembrie 2011

Un buchet de idei

Imi savurez linistita sandwich-ul de la Panini si frunzaresc la fel de linistita netul. Da stiu, nu-i cel mai bun sandwich din Brasov, dar era cel mai la indemana. Colegutii mei din blogosfera, ce-i pe care-i urmaresc eu, vad ca in ultimul timp cam someaza. Nimic nou in lista cu actualizarile blogului. Pe facebook de asemenea bate vantul asa ca m-am hotarat sa insir eu vreo 2 - 3 randuri. De cateva zile bune incerc sa termin un articol. Se pare ca nici azi nu voi reusi, si asta pentru ca nu am chef de scris asa ceva. Astia de la trilulilu ma enerveaza ca au schimbat niste chestii pe acolo, si cum eu sunt mai blonduta imi trebuiesc cateva zile bune sa ma prind cum functioneaza noua chestie - asta asa, in cazul in care v-ati intrebat de ce nu mai pun si eu ceva muzica prin articole.
M-am gandit sa combin acest articol cu cel de care spuneam mai devreme cum ca nu reusesc sa-l termin. Macar sa fac o treaba: il termin si pe ala si fac si din articolul asta ceva de Doamne ajuta :D Si cum ziceam:...
Ma gandeam intr-o zi in autobuz, in timp ce-mi indreptam pasii fericita catre munca (simtiti sarcasmul, nu?) care ar fi acele 3 piese vestimentare de care nu ma pot lipsi. Nu mi-a fost greu sa aleg: blugi, adidasi, scuze pantofi sport si flanica (pe intelesul vostru: un hanorac/bluza cu maneca lunga si grosut). Dar care ar fi acele 5 piese vestimentare de care nu ma pot lipsi?? Hmmm.. pai pe langa cele 3 as baga fara nici o nerusinare tricoul si .. si... eu stiu ce, dar parca mi-e asa sa zic :D Ma refer la chiloteii aia mici, minusculi.. tanga adica :D Of, daca ma-ti vedea ca m-am inrosit in obrajori :P
Dar care ar fi acea singura piesa vestimentara de care nu m-as putea lipsi? Blugii, normal!!

PS: intre timp m-am prins care-i smecheria ;)

Malina Olinescu - Tacerea doare


Referitor la aceasta veste, cu moartea Malinei Olinescu nu am ce sa spun, decat pacat, mare pacat. Recunosc, nu stiam absolut nimic de ea, dar de azi dimineata intr-una aud lucruri, vesti, noutati... Ca de obicei, emisiunile TV vor face cateva zile rating cu povestea asta, din pacate mult prea tarziu. Oare nimeni nu se intreaba ce se intampla? Ce asemanare intre aceasta poveste si cea a Madalinei Manole.. Aprope aceleasi motive.. Dumnezeu sa o ierte! Pin It

2 comentarii:

  1. o singura piesa vestimentara de care nu ma pot lipsii: BLUGII!
    3 piese: Blugii, tricou/maieul cu decolteu, adidasii!
    5 piese: idem 3 + cardiganul + boxerii cu dantelutza :)

    hai ca nu a fost asa greu, chiar daca imi lipseste o geanta sport din toata ecuatia. Bine, imi lipseste si din garderoba, trebuie neaparat sa imi iau una, numai ca de cate ori merg sa-mi caut, nu gasesc nici una care sa imi strige "cumpara-ma", le lipseste acel ceva personal :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi lipseste cu desavarsire o geanta neagra. Da, neagra in pana mea. D-aia de agatat pe umar, pe-o parte. Am o groaza de acest gen, dar nu neagra. "I-am scris" Mosului da' mosu' ce vine la mine-i cam uituc, asa ca cel mai probabil o sa ma ocup eu de problema. Dar la fel ca la tine: pana acum nici una nu a strigat dupa mine prin magazine ":cumpara-ma, cumpara-ma!"

    RăspundețiȘtergere