miercuri, 21 decembrie 2011

Bomboane cu alcool

Sunt mandra posesoare a unei genti noi noute marca Meli Melo (asta asa, ca sa ma laud). Nu este neagra cum vroiam eu, dar este maro inchis si este superba. M-am ocupat eu singura de a-mi "face rost" de una, intrucat Mos Craciunul ce se ocupa de mine nu a prins aluzia ce m-a inconjurat vreo luna de zile... Dar ma intreb o chestie.. Gentuta mi-am luat-o din banii de cadou pentru omuletul meu, si el stie asta. Bine, nu de toti banii, doar o parte, dar a scazut considerabil bugetul alocat pentru cadoul lui :D Oare asta imi va afecta cadoul ce urmeaza sa-l primesc? Oare ii va scadea valoarea? :D Eeee, nu cred, ca Kimbo meu e baiat fain si nu tine cont de astfel de treburi. Apropo, nu-i asa ca-i aiurea sa ti se spune ceva de genul" Ti-am luat cadoul de Craciun.." Si atat. Asta a fost cam acum o saptamana si de atuncima tot intreb oare ce mi-a luat??!Si nu vrea nici cum sa-mi spuna! Of, barbatii astia.. Greu cu ei, dar mai greu fara ei :D
Asa, ce noutati mai am? Revelionul.. In familie (cu prietenii adica -  a doua mea familie) la casuta din Codlea. Al treilea an. Perfect, mai ales ca acum este amenajat, iar coltul pentru poker este mai mult decat ideal :D
Aa da, uite ce zice azi facebook-ul meu:




La multi ani patratel si multumesc pentru acesti frumosi 4 ani de zile care-au trecut intr-o clipa. Asa-i cand te distrezi, nu? :X

John Paul Young - Love is in the air
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu