vineri, 2 decembrie 2011

Sentiment de déjà vu

:)) Anul trecut cam prin aceeasi perioada faceam ceea ce fac si acum: munca cu aceasi nuanta de pustiu (prin firma) ca doar e 2 decembrie si mai este si vineri pe deasupra si muzica de Craciun la radioul lui Mos Craciun. Singurul lucru schimbat este peisajul, ca acum am biroul la parter nu la etajul 1 ca anul trecut. In rest, la fel. Miros de portocale si ceai cu scortisoara de prin toate birourile, lume vesela si bine dispusa si un frig de ingheata pietrele. Oare ma intorc in timp, sau pur si simplu asa imi voi petrece fiecare sfarsit de an (cel putin cat sunt in firma asta)?
Caut de zor oferte pentru Rev, ca asa suntem noi, ne lasam pe ultima suta de metri in speranta ca rasar de te miri unde oferte irezistibile, adica ieftine si bune. Anul acesta am refuzat un complex turistic de prin Alba ce oferea multe pentru 620 lei/persoana (4 zile/3 nopti, pensiune completa + cina festiva in marea noapte si o excursie pe la nu stiu ce cetate + manastirea Rameti) pentru Codlea. Cel putin asa am zis la inceput.. Acum ne-am trezit la realitate si am zis sa experimentam noaptea de Rev la un restaurant. Zis si facut. De vreo cateva zile caut restaurante ce sa-mi ofere ceea ce vreau: mancare buna, bautura bun, loc de zbantuiala si toate acestea la un pret bun. De gasit, nu am gasit foarte multe, doar vreo 3, dar din acestea inclin spre Sergiana Center. Au astia niste mancaruri in meniu de care nici nu am auzit. Pretul este destul de ridicat dar ok pentru ce ofera. E noaptea dintre ani in pana mea, unde sa mergi mai ieftin si sa-ti dea ce dau astia?! Aa da, si sa fie in Brasov, nu prin imprejurimi. Eu am gasit, asteptam ok-ul gastii, care sigur nu va veni. Pana atunci, cer si eu ceva help de pe la voi. Cine mai stie ceva restaurante care sa indeplineasca conditiile mai sus insirate va rog sa le faceti oleaca de reclama. Multam. Weekend fain!! Pin It

2 comentarii:

  1. eu iti spun pas, ca nu am cum sa te ajut din pacate :( eu stiu pizzerii, pub-uri si cafenele :) atat! plus de asta, de ce nu plecati unde de banii astia??? pe groupon si alte site-uri asemanatoare gasesti oferte foarte bune. la 600 de lei era viena acum vreo saptamana si cu zborul inclus si masa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu tine de mine, si parca nici chef sa propun iesiri d'astea marete nu am. In momentul asta sunt in starea aia: unde vrea gasca acolo ma duc. Nu de alta, dar din cate vede ochiu meu, doar eu ma agit cu cautatul, asa ca o las balta :)

    RăspundețiȘtergere