vineri, 23 decembrie 2011

Craciun VS muzica buna

Ce inseamna pentru voi Craciunul? Spuneti-mi si mie va rog care-i spiritul Craciunului in ochii vostri? Pentru majoritatea oamenilor (din cate am vazut live, cat si la TV) Craciunul inseamna imbulzeala in magazine de la ora deschiderii pana la ora inchiderii (daca se inchide, ca in perioada asta majoritatea sunt non-stop), tiganeala in trafic si muzica de Craciun ce pare ca nu se mai termina si asta pentru ca pe zi aceeasi melodie este cantata si de 15 ori, si nu exagerez. Da, bine, pot asculta altceva la munca, dar din pacate nu pot si nu intru acum in detalii. Vi le pot oferi daca doriti. Asadar, unde-i spiritul Craciunului de alta data? Nu cred ca din toate timpurile in perioada aceasta tot poporul s-a comportat ca si cum ar fi sfarsitul lumii! In fine, ma depaseste subiectul. Eu am cumparat cadourile pentru ai mei de acum ceva timp, cand inca era lejer prin magazine, iar lui Kimbo al meu i-am cumparat aseara o chestie dintr-un magazin aproape gol (Casa Rusu adica).
Sa trecem la altceva ca nu mai am povesti legate de Craciun..
Dupa cum probabil am mai spus, spun si acum: in momentul in care descopr o melodie draguta, alaturi de care merita sa-mi pierd o buna bucata de timp, aceasta melodie va fi pe repeat zile in sir, cu o pauza de cateva zile, ca mai apoi sa o iau iar de la capat. Asa a fost si inca este cu "Vama - Copilul care alearga catre mare". Sincer, cand o anumita melodie e pe repeat nu o fredonez non-stop, ea canta singurica in fundal, iar eu imi vad de ale mele, realizand o data la cateva ore ca wow, ce melodie misto. Aseara am fost surprinsa in mod placut sa constat ca aceste melodii de pe repeat totusi nu canta singurele, si ca eu acolo adanc, in subconsientul meu le ascult. Aseara in masina am auzit melodia amintita mai sus. Am inceput sa cant o data cu Tudor, cuvant cu cuvant, vers cu vers, din cap pana in coada si nici macar nu stiam ca stiu melodia. Voi patiti asa ceva? Mi se pare atat de tare...
Apai gata pentru azi, ma bag la un Prince of Persia ca am ramas in urma.. Sper sa nu adorm, ca-s rupta de oboseala.
Pana una alta, Sarbatori Fericite!

Vama - Copilul care alearga catre mare

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu