joi, 8 decembrie 2011

Planuri pentru cand voi fi bogata

Spre surprinderea mea, m-am trezit astazi si am realizat ceva. Visul meu cel mai mare nu este acela de a-mi cumpara masinuta mult dorita de ani de zile ci cel mai mult imi doresc sa vad lumea, sa calatoresc, sa pun piciorul in acele locuri in care nu multi au norocul sa ajunga. Sunt constienta ca la cum merge treaba prin jurul meu, sanse sa fac lucrul dorit prea curand nu sunt, dar sper ca intr-o buna zi sa pot ajunge sa spun "da, am fost in Maroc, in Scotia, in Irlanda, Noua Zeelenda, prin America de Nord, de Sud, prin Africa si Asia..". Vreau sa vad toata Europa, toata Asia, tot ce tine de America, de Africa.. Ma fascineaza viata din Maroc, probabil fiind influentata de prea minunata telenovela Clona. Vreau sa ajung sa pasesc pe fiecare centimetru din Asia, din toata Asia: Centrala, de Est, de Sud, toata! Arizona... Cum sa nu vrei sa pasesti pe acel desert intins? Cum sa nu vrei sa simti pe pielea ta ce simt apasi ce vietuiesc in vestul statului mai sus mentionat cat si prin Texas si o parte din Mexic? Astept cu nerabdare ziua in care imi voi permite luxul de a vizita toate insulele exotice din lumea aceasta, fie in Maldive, fie in Jamaica, in Filipine, Caraibe, Mauritius sau prin Republica Dominicana.
China.. Vreau sa ajung acolo sa-i cunosc indeaproape pe omuletii a caror limba este cea mai vorbita din lume.. Na, ca mi s-a facut pofta de mandarine..
Apropo, tin sa precizez ca cel mai mult vreau sa ajung in acele locuri ce nu sunt celebre prin somptuoasele cladiri, ci in acele locuri simple, dar de o frumusete de neegalat.
In fiecare locusor vreau sa vad cum se traieste in partea de jos a societatii, in saracie dar si acolo sus, pe culmile succesului in bogatie.Vreau sa gust din bunataturile fiecerui tari, acolo la mama lor, nu prin diverse restaurante cu specific international..
Vreau atat de multe si atat de imposibile pentru moment. Dar sunt o ambitioasa si intr-o buna zi voi face toate aceste lucruri aducandu-mi cu drag aminte ca odata vorbeam despre ele..

































PS: Dupa ce voi iesi la pensie (Doamne ajuta sa apuc!) imi voi face bagajul si ma voi imbarca in avionul (sau cu ce so ajunge acolo) catre Sun City. Cica acolo-i de pensionari. Ca sa stiti despre ce vorbesc, aruncati un ochi aici Pin It

5 comentarii:

  1. mandro... deja esti pe drumul cel bun... ai vazut deja cateva tari:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult prea putine pentru cat exista..

    RăspundețiȘtergere
  3. dar totusi ai inceput sa pleci.. ai timp

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, indraznesc sa te intreb , fiindca ai mentionat "minunata telenovela Clona", daca nu cumva ai dori s-o achizitionezi ori poate cunosti vreun doritor... Am toate episoadele cu subtitrare in limba romana. Pentru mai multe detalii pot fi contactata la: poweredbyella@gmail.com
    0724194190

    RăspundețiȘtergere