duminică, 4 decembrie 2011

Cea mai buna afacere din viata mea

Imi derulez viata usor inapoi, incercand din raspunderi sa-mi aduc aminte carei "afacere" ii pot bune eticheta de cea mai buna din viata mea. Ma opresc din derulat undeva prin 2005, sau poate pe la inceputul lui 2006. Din pacate momentan memoria mea zace in placinta cu mere si nu prea face fata solicitarilor. In fine.. Cu noi statea scumpa mea verisoara din Arges, verisoara ce mai bine de 5 ani s-a mutat in Canada impreuna cu al ei sot. Job-ul ei de atunci la "predat" fratelui ei. Era un job in care te plimbai mult cu masina prin tara, si din cand in cand mai statea-i si pe la birou sa-ti faci nelipsitele rapoarte. Pe vremea aceea eu stateam sus, la etaj. Verisoara statea jos, acolo unde stau eu acum. Eu la mine in camera nu aveam TV, dar in schimb avem un calculator Pentium nu stiu de care pe care il tineam mai mult pe post de bibelou. Ma mai jucam din cand in cand Solitaire sau alte jocuri de copii prostuti. Cand a preluat fratele verisoarei mele, adica varu-miu job-ul verisoarei, l-a preluat cu tot cu calculatorul ce-l avea ea. Unul putin mai prost ca al meu. Aici intra in scena cea mai buna afacere facuta de mine vreodata: vara-mia mi-e propus sa-i dai eu calcul meu lui varu-mio, iar ea imi lasa TV-ul. Zis si facut! Dupa ce a plecat ea, mi-am mutat sandramaua jos, la parter, unde zac de vreo 6 ani. Pana acum o juma de an m-am bucurat de acel TV. Acum m-am adaptat si eu vremurilor pline de tehnologie si am un LCD, dar si asta capatat de pe la frate-miu. Si-a luat el unu nou si m-am ales eu cu asta.. Afacere buna si asta, nu?
Mi-a fost greu sa ma decid care business de acest fel merita statutul de cel mai bun. Initial m-am gandit la haine, la papuci, dar marea majoritate din achizitiile mele vestimentare intra la categoria 'afaceri bune'. Hai, ca totusi am ales bine.. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu