miercuri, 7 decembrie 2011

Trecura prima tinerete.. Le astept pe urmatoarele

Plec de la munca in jur de ora 18:00. Directia Shortcut-ul de pe Calea Bucuresti sa-mi cumpere Kimbozaurul niste RAM pentru calcu de acasa. Ups! nu Kimbo ci Mosu'. Urcam spre Schei. Prin centru. Pe la parc ne lovim de o mare de masini ce inaintau cu viteza melcului. Dupa cateva minute bune de intrebari gen "Ce pana mea se intampla?" ne dam seama ca la ora 18:00 s-a aprins bradul din centru. Am mai inaintat 10 metri. Hai ca-i bine. Pana la ora 21:00 suntem acasa. Mai inaintam putin. Incep sa bomban. Nu inteleg de ce juma de Brasov se agita sa mearga in centru din moment ce bradul vietii va sta acolo vreo luna de zile?! Care-i scopul? Apai daca chiar vrei sa mergi sa vezi marea aprindere, mergi ca orice om civilizat pe trotuar. Nu frate, toata gloata pe sosea. Si nea' politaiul statea si dirija prin intersectiile semaforizate circulatia, care oricum cred ca ar fi mers mai bine daca nu era el acolo, in loc sa stea sa pazeasca ciudatii ce nu au auzit de trotuar.. In fine, mai inaintam putin. Ajungem pe la giratoriul din livada. De acolo drumul ceva mai liber. Ne apropiem de Piata Sfatului. Hopa! Concert. Acum intelesesem de ce gloata se inghesuia sa ajunga in centru. Era concert! Moca!! Deschid geamul din stanga, il suport vreun minut pe Kimbo ce se vaita de frig... Trebuia sa aud cine canta. Trebuia sa vad si eu bradul. Deci si prin urmare fac si eu parte din acea jumatate de Brasov ce s-au dat pe branci sa vada Piata Sfatului de Mos Nicolae. Era concert Directia 5. Ca de obicei.. Unde-i o scena in Brasovul asta, hop si ei. Foarte bine, caci canta super fain si prind bine la public. Am trecut pe Muresenilor cu viteza luminii, cat se putea. Am oftat aducandu-mi aminte ca nu m-am mai bucurat de un concert de ani buni. Ultima oara cand am simtit muzica la un astfel de eveniment, a fost acum multi ani in Livada Postei. Canta Ana Lesko. Tin minte ca stateam pe umerii prietenului si eram la acelasi nivel cu ea (ea fiind pe scena). Restul populatiei statea in picioare. Cantam o data cu ea, iar ea se uita direct la mine :D Ce tare a fost atunci! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu