vineri, 9 decembrie 2011

Simply because..

Este vineri. Bate vant de weekend. Unul rece din pacate, dar asezonat cu un peste la gratar. Sper. Mi-e pofta de o ciocolata calda, dar e vineri si este post, deci nu pot face nimic decat sa salivez ca un Saint-Bernard somnoros. Astept pana maine. Dar maine sigur nu o sa mai vreau, ca asa se intampla mereu. Ma chinui de vreo doua zile sa scriu un articol s-o readuc pe Yoyo pe acilea, ca se pare ca a uitat de noi. Sper sa-l termin azi, nu de alta dar are doar vreo 15 randuri. Asa-i la batranete, mintea o mai ia la goana si nu face mereu ce i se dicteaza. Stai asa, fraza cu dictatul parca era la inima.. In fine..
Sa revenim la chestiile importante de care vorbeam mai devreme. Am reusit intr-un final sa fac mutarile mult planificate in ceea ce priveste camera mea. V-am mai povestit eu ca atunci cand ai chef de schimbari, dar ciu-ciu bani sa cumperi mobila noua, le mai invarti, le mai sucesti pe cele ce le ai in speranta ca vei avea acel feeling de casa noua. Eu il am, din pacate. Zic asta pentru ca de cand mi-am mutat patul cu capul la calorifer nu mai reusesc sa dorm. Nu, nu-i caldura de vina, ca-mi place la 40 de grade, dar parca toata camera este invers, iar pozitia mea in pat de asemenea este de-a-ndoarselea (intelegeti voi...) O sa ma obisnuiesc, ca doar nu-i un capat de tara. Pana atunci, o sa ma bucur de "noul" meu calc. Bine, bine nu-i nou, dar l-am imbunatatit considerabil. Merci Kimbo :* Pin It

3 comentarii:

  1. zilnic te-am urmarit, insa nu a fost o saptamana tocmai usoara, iar seara cand ajungeam acasa eram ca un robot: facut papa, dush, pat&plapuma, serial, somnus. azi am avut in sfarsit o stare de spirit mai buna in a doua parte a zilei. m-am rasfatat si am indraznit sa cheltui 35 de lei pe mine :) un ceainic mic cu infuzor si 2 perechi de underwear, la reducere bineinteles, de la H&M. in ultima vreme nu mai cumpar nimic din ce nu este la reducere :)dar cum am intrat in luna de dat cadouri, nu stiu daca si de primit, buzunarul e subtire :) astept articolul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie tu Yoyo sa ne si rasfatam. Adica nu trebuie, ci este obligatoriu sa o facem. Daca nu noi, cine si daca nu acum, cand?
    In ceea ce priveste cumparaturile de la reduceri, si eu trec printr-o perioada asemanatoare. Sincer, de cand am "descoperit" SH-ul parca nu-mi mai vine sa dau banii pe hainele din magazinele de fite. Le vizitez mereu, dar imi iau cate ceva doar atunci cand este absolut necesar si spre surprinderea mea si enervarea unora destul de des..
    In privinta articolului ce sper sa fie pe placul tau si la care o sa poti lasa comment (sper) probabil isi va face aparitia duminica seara sau pe la inceputul saptamanii viitoare. Nu de alta, dar in weekend nu-s pe acasa..

    RăspundețiȘtergere
  3. in materie de SH, iti recomand London-ul (in special cel langa ITC, cel de pe Grivitei si cel din Racadau-Mozaic) sau unele Timdor-uri (Racadau-Mozaic, B-dul Victoriei). oricum eu de la london ma alimentez in ultima vreme (3 cardigan-uri cu 49 de lei) :-)

    RăspundețiȘtergere