duminică, 4 decembrie 2011

Zona comerciala Carrefour - Strip Mall

Cica un nou mall in Brasov. Unii zic ca-i un hipermarket, altii ca-i mall. Cert este ca se afla pe Calea Bucuresti nr. 105, undeva pe langa Carrefour (mai exact, in locul unde candva demult a fost Flanco.. sau Alicante) si are aproximativ 5000 metri patrati (un singur nivel). Inca nu am ajuns pe acolo, ca abia am aflat de existenta lui. Stiu sigur ca in incinta sus numitului mall se gaseste un magazin DM, un Deichman si un Flanco. Doar acestea sunt deschise momentan. Din cate am auzit, spatiile goale vor fi umplute pana prin primavara de branduri ca C&A, Taco si New Yorker.
Vreti parerea mea? Sunt total dezamagita. Brasovul este un oras mare, frumos, cu un potential turistic foarte ridicat, lucru stiut deja. Un mall in adevaratul sens al cuvantului era binevenit, si stiti de ce? Pentru ca turistul tot turist ramane. Poate sa vina el din capitala mall-urilor ca la sfarsit de saptamana cand vine cu familionul la munte, o tura de shopping este intotdeauna bine venita.. Asta am spus-o asa, ca sa nu va dati seama ca eu sunt cea ce urlu dupa un mall maaare :)) Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu