miercuri, 7 decembrie 2011

"Fan club" Ryan Reynolds

Il stiu de acum 10 ani, cand am vazut Van Wilder. Ce-i drept, eram cam mica pe atunci ca sa imi dau seama ce baiat dragut zacea in fata mea la TV. Si plus de asta, nu era la fel de carismatic ca acum. Acest canadian frumusel de 35 de ani, reuseste cu fiecare film sa-mi intre si mai adanc pe sub piele si asta datorita fizicului cat si stilului inconfundabil de a juca. Mi-a pus capac cu The Change-Up, film ce l-am vazut in doua zile de doua ori, si nu as ezita sa-l mai vad de 'nspe mii de ori. Acesta si Just Friends. 2 din filmele mele preferate "fabricate" vreodata. Ii sade perfect in comedii romantice, alaturi de femei frumoase. Ce sa mai dam atatea detalii si sa palavragim aiurea?! E frumusel foc. Il declar actorul meu preferat.. Pe partea masculuina, ca la feminin sunt fan infocat Sandra Bulock.
Gata, stiu ce fac diseara cand ajung acasa, pe langa faptul ca o sa incerc sa ma obisnuiesc cu noul Windows 7 ce mi-a dat aseara XP-ul la o parte pentru a trona el pe calcul meu. O sa-mi caut toate filmele cu el si o sa incep sa salivez in fiecare seara cu cate un good movie. A da. Declar cea mai frumoasa pereche din filme pe cei doi ce au jucat in The Proposal (preferatii mei!). Din nou un film superb.
Si ca tot veni vorba de filmele lui, mai jos aveti o lista cu toate in care si-a pus el amprenta:

Green Lantern / Green Lantern 3D: Protectorul Universului (2011)
The Change-Up / Dacă aş fi... tu? (2011)
Buried / Buried: Îngropat de viu (2010)
Buried /II (2010)
Adventureland (2009)
Paper Man (2009)
The Proposal / Vrei să te însori cu mine? (2009)
X-Men Origins: Wolverine / X-Men de la Origini: Wolverine (2009)
Chaos Theory (2008)
Definitely, Maybe / Desigur... poate că... (2008)
Fireflies in the Garden / Licurici în grădină (2008)
Smokin' Aces / Aşii din mânecă (2007)
The Nines (2007)
My Boys / Baietii mei (2006, 1 episod, 2007)
Just Friends / Prieteni şi atât (2005)
School of Life / Scoala vietii (2005)
The Amityville Horror / Amityville (2005)
Waiting... / Cu ce va servim? (2005)
Blade: Trinity (2004)
Harold & Kumar Go to White Castle / Harold & Kumar merg la White Castle (2004)
Foolproof / Jaful perfect (2003)
The In-Laws / Cuscrii (2003)
Buying the Cow / Fără complicaţii (2002)
Van Wilder: Party Liaison / Bal cu scandal (2002)
Finder's Fee / Rasplata (2001)
Scrubs / Stagiarii (2001, 1 episod, 2003)
Plus alte 4 proiecte pentru urmatorii 3 ani. Pin It

Un comentariu: