miercuri, 28 decembrie 2011

Deconectare..

Din cand in cand ma deconectez de mine si de viata mea si trec pe pilot automat. Nu-i nimic iesit din comun, sunt sigura ca facem lucrul acesta cu totii, poate constient sau poate fara sa ne dam seama. Fiecare om de pe acest pamant a avut momente in care pur si simplu trupul lui era intr-un loc si facea ceea ce trebuie, dar gandul/spiritul era departe bagandu-si picioarele in tot si in toate. Asa ceva o sa incerc sa fac si eu maine, cand in sfarsit o sa am o zi doar pentru mine, fara munca, fara prea multi oameni prin jur si fara galagie. In sfarsit! In ultima perioada am stat destul de prost la capitolul timp liber, dar o sa incerc sa recuperez in zilele ce vin, chiar daca sunt doar cateva de liniste si pace.
Pana atunci, ii trimit un mare multam lui Aletzsa ca mi-a amintit de contul meu de twitter de mult uitat. Mi-a trebuit ceva timp sa-l reinviu, caci parola era de asemenea de mult uitata. Nu promit nimic, dar o sa incerc sa ma tin si de el.
Zilele ce le-am lipsit din peisaj au fost bune in ceea ce priveste ideile pentru articole. Le am scrise ca-s ingusta la minte si uit repede :D Imi fac eu si timp sa le insir, ca-s scurte in pana mea. Pana atunci, la maxim cu bataiala pe masura Moves Like Jagger!!

Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera

Pin It

Un comentariu: