vineri, 10 decembrie 2010

Atmosfera de iarna

In birou miroase a iarna, a sarbatori, a Craciun. Peste tot se asculta doar radioul lui Mos Craciun, toata lumea mananca portocale si toti beau ceai cu scortisoara. Eu la fel: ceai cu mar, portocale si scortisoara, pap fructe de "sezon" si ascult Magic FM. Singurul lucru ce nu isi are locul in tot acest peisaj este frigul de afara. Da, stiu, nu poate fi iarna fara frig. Asa ca ma resemnez si ma infofolesc bine bine cand ies pe afara. Mai rau este ca in zona unde stau eu, cum ninge putin, cum zici ca este sfarsitul lumii. Autobuzele intarzie (dupa ce ca este doar unul), adeseori nici nu mai vin, internetul, telefonul nu functioneaza, iar televizorul este plin de purici. Pare a fi prima iarna cu astfel de problemute. In schimb ador peisajul. Cum deschid ochii dimineata si ies la geam sunt inconjurata de casute albe, brazi plini de zapada si omaneni cu lopeti dand zapada din fata casei. Chiar si asa, zambetul imi dispare de pe buze in clipa in care constientizez ca trebuie sa ies afara de la caldurica pentru a veni la munca.
Nu am mai fost de o groaza de timp la sanius. Mi-e dor... Sa ma dau cu sanie, cu punga, sa strig cat ma tin plamanii "partieeeee". Ce tinereti, ce copilarie, ce vremuri. Stai asa! A zis cineva ca nu ma mai pot bucura de iarna asa cum o faceam altadata? ... Nu... asa ziceam si eu.
Intradevar, cand nu mai esti copil, pentru marea majoritate iarna nu mai inseamna sanius si bulgareala, ci stres. Bine, poate este prea mult spus stres. Dar acum, cand aud de sarbatori, primul lucru ce imi vine in cap este:  "trebuie sa caut cadouri pentru cei dragi". Dar la urma urmei, si asta este o placere, mai ales daca esti femeie.
Asadar, la cat mai multe sarbatori! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu