joi, 15 septembrie 2011

Van Gogh-ul de langa voi

Cum sa nu ma laud cu acest minunat desen, productie propie?! M-am chinuit la el o dimineata intreaga, una calduroasa de sfarsit de iulie... Zic cu atata precizie lucrul acesta, pentru ca acest minunat desen, productie propie - ma repet ca poate nu ati inteles - a aparut in revista Level, editia de August :D (la editorialul Kimbozaurului meu dulce, care mi-a acceptat intr-un final tampenia de desen - mai mult de gura mea cred!)
Daca va intrebati cumva de ce desenul ii taiat asa aiurea, ca o buda, aflati ca eu l-am facut frumos, dar iubitelul meu la taiat astfel incat sa incapa pe jumatatea sfanta de pagina pe care a aparut.
Am talent, nu? :D


Pin It

9 comentarii:

  1. despre ce era articolul unde a bagat desenul tau?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca orice editorial, despre nimic :D
    Pe scurt, despre: viata in ograda 3D Media, vara linistita fara prea multa agitatia in "viata" jocurilor, intalnirea lui Kimo cu Dax in Anglia pentru a juca Batman Arkan City (singurul om din Romania care l-a ajucat - inca nu a aparut), iar la final Kimbozaurul meu spune ca se retrage sa-si bea linistit berea, pe malul unui lac asa cum i-a recomandat un "mare fan" (adica eu!) - aaa da, si aici se intreaba de ce-i pluteste masina.. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. raspuns la intrebarea lui : e dacie... dacia merge peste tot (modelele vechi asa faceau,nu harbul lui, dar noh... hai sa fie...)

    pff.... acum mi-am dat seama... trebuia sa-l lingusesc, daca vreau sa ajung si eu scriitor la voi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Heeei, ai fost rautacioasa la faza asta! >:P

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce mai?? nu am fast rautacioasa... noile dacii cum e lunganul.. sunt cam... in fine.... olda dacia ramane reper de referinta! unde mai gasesti tu o sarma... un patent sau o roata pe orice drum din tara ca sa o carpesti si totul sa ii se potriveasca??

    RăspundețiȘtergere
  6. o fi ramanand olda dacie reper, dar si sa te lase odata la 2 zile ca-i pica nu stiu ce surubel, sau nu stiu ce chestie se infunda.. apai nu-i ok nici asa. Si sa stii ca lunganul e super ok. Papusica noastra duce saracuta. Prin cate a trecut, nici macar nu tuseste..

    RăspundețiȘtergere
  7. ii doresc lui kimo sa-si permita o masinuta faina sa te plimbe cum meriti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. .. dal ma plimba mai mult decat meliiit...

    => gata, incheiem seria comentarilor stupide :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Aletzsaaaa, da-mi codu tau de la banner, dar scrie-l exact cum imi trebuie ca mi-am prin urechile cu pauzele alea
    I know: me = stupid :D

    RăspundețiȘtergere