luni, 12 septembrie 2011

Vacanta in Turcia - nota 10

Am revenit (din pacate) pe meleagurile Romaniei dupa cateva zile de umblat aiurea pe la turci. Incep prin a-mi cere scuze pentru perioada ce va urma, perioada in care va voi stresa cu muzica turceasca..
Pe scurt, concediului din acest an ii dau un 10 cu felicitari si multe plusuri. De mult nu m-am mai simtit asa de bine si atat de relaxata. Desi drumul de 20 de ore (20 dus, 20 intors) ne-a terminat psihic si fizic ne-am revenit imediat ce am zarit marea si hotelul.
Akbulut Hotel and Spa s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele, desi am avut cateva mici dezamagiri la inceput, acestea s-au spulberat la prima masa servita si la prima baie in marea extrem de sarata si limpede. Mancare foarte buna, variata si multa, camere dragute, piscina mare, amplasarea ok a hotelului (in centrul orasului Guzelcamli) si plaja foarte aproape m-au facut sa ma simt ca in rai. Desi plaja mi-a lasat un gust putin amar pentru ca nu arata ca in poza de pe site, nu a fost o mare problema. Nu ne-a impiedicat sa ne facem de cap. Nu o sa zabovesc foarte mult la detalii despre hotel, desi cei ce au nevoie de asa ceva ma pot intreba. Va voi spune tot ce vreti sa stiti.
In cele 8 zile petrecute pe acolo, 2 le-am "pierdut" cu diverse plimbari. Una din ele, si prima de fapt, a fost plimbarea cu vaporul in larg. Am ajuns pana aproape de insulele grecesti..






















A doua mare plimbare a fost la Efes (Ephesus) si la bazarul din Kusadasi (nu se putea altfel :D). La Efes am ramas impresionata cat de minunat este si cat de bine sunt pastrate toate acele lucruri. Dar si mai importnat, cum au stiut turcii sa menajeze si sa faca din acele locuri o adevarata arta, si mai ales cum au stiut sa profite de aceasta cetate.. Stiti voi, grecii au construit si turcii i-au banii :D























Si daca tot ne aflam pe acele neleaguri, nu puteam sa nu ne ducem si la Casa Fecioarei Maria. Un loc sfant, plin de caldura, de liniste si de frumusete.
































Intr-una din zile am ajuns si la Pestera lui Zeus, ce se afla exact peste drum de hotel. Nu am poze de acolo, decat cateva ce din pacate nu au iesit ok.
In concluzie, pentru ca nu vreau sa va plictisesc cu prea multa vorbaraie si prea multe poze (am facut peste 800, asa ca.. intelegeti voi) va spun ca: merita toti banii o escapada in Turcia, la acest hotel (sau nu neaparat) si merita sa va plimbati peste tot. Poate la anul vom merge in concediu tot in Turcia, 2 saptamani si astfel poate vom ajunge si la Pamukkale.
O sa revin zilele urmatoare sa va povestesc cum am ajuns eu Miss Akbulut :D It's a funny story ;)
Pana atunci, va mai insir cateva poze dragi mie.. O seara faina!




  




























Tarkan - Dudu
Pin It

Un comentariu:

  1. nu degeaba am raas eu incntata de Turcia dupa ce mi-am facut licenta... sincer,.. te invidiez....

    RăspundețiȘtergere