luni, 19 septembrie 2011

Care-i scopul tau in viata? ..sa copiez chestii

Stiu, sunt o ipocrita, pentru ca ceea ce voi face nu-i frumos, dar nu rezist in a nu ma intreba: care-i scopul in a copia poza asta de pe blogul meu?? Ce faci cu ea? Fa-ti frate cont si ai terminat treaba.. Sau esti un "pudic" in ale internetului si nu iti faci cont pe toate site-urile ce par suspecte? Foarte bine, dar ce rezolvi daca amagesti lumea cu o amarata de poza?
Hai sa dau explicatia pentru complimentul ce mi l-am facut la inceput: sunt ipocrita pentru ca, recunosc, si eu la randul meu copiez diverse poze de pe anumite site-uri, in functie de ce am nevoie. Nu multumesc si nici nu fac trimitere catre locusorul ce mi-a furnizat poza. Sunt o magarita, imi cer scuze. Nu, nu astept sa mi se aduca flori sau bomboane de la cei ce copiaza chestii de la mine, nu vreau nici multumesc. Ma bucur ca pot fi de folos. Dar, totusi, de ce copiati amarata asta de poza si nu va faceti cont pe  www.blogcopy.com?? Va recomand cu cea mai mare placere. Nu puteti vedea cine anume a copiat, de pe ce IP, ca sa va puteti "razbuna", dar vedeti ce anume a copiat, ceea ce-i destul de interesant.
In concluzie: consider ca merita sa pierdeti 5 minute pentru un amarat de sign up ce-ti va furniza lucruri  interesante despre ce fac ciudatii de te viziteaza, decat 1 minut pentru o poza ce nu te ajuta cu nimic. Bafta!
PS: am scris cumva cuvantul "amarat" de 3 ori in aceste 13 randuri?? Hmmm, trebuie sa-mi imbogatesc vocabularul :D Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu