vineri, 23 septembrie 2011

Kiss FM pana in decembrie

Sunt fidela postului Fiss FM pana pe 4 decembrie 2011, si asta pentru ca m-am inscris la Kiss Cash :)
Nu sunt eu atat de norocoasa incat sa ma sune tocmai pe mine din miile de oameni inscrisi, dar nu m-a costat nimic sa incerc.
Asadar, de luni pana duminica, intre orele 07:00 - 22:00 sunt ori cu un radio in brate, ori pe net ascultand varianta live ori cu castile in urechi. Nu-mi permit sa pierd nici o secunda, ca daca ma suna? Stiu ca ai la dispozitie 20 de secunde sa te interesezi care este indiciul, in cazul in care nu-l stii, dar s-au inscris si colegii mei, asa ca sanse prea mari sa-mi spuna careva ceva nu am :D, iar acasa nici o sansa. Ma bucur ca macar au muzica cat de cat draguta.. Cam comerciala pentru gustul meu, dar e ok!
Regulamentul concursului il gasiti aici, dar tin sa precizez ca-i lung si ca pe la sfarsit gasiti chestiile interesante.
Eu sper sa nu se inscrie nimeni de pe blogul meu, ca scad sansele de castig, care si asa sunt mici :D
Tineti-mi pumnii! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu