joi, 29 septembrie 2011

Temerile mele


"Mi-e frica de intuneric, mi-e frica de varza de Bruxelles, mi-e frica de iedera din gradina care o sa ma sugrume-n somn!" - Louie Anderson

Daca pana acum aveati in minte o Emma simpatica (ce parere buna am despre mine, nu? :)) ), dupa articolul acesta cu siguranta simpatia va fi dominata de ciudatenie, iar pe fruntea mea va zacea scris cu litere enorme: freak!
De fapt, daca ma gandesc mai bine, nu este absolut nimic iesit din comun sa imi fie teama de anumite lucrusoare, ca la urma urmei sunt doar un biet om, nu?
Asadar, pe lista mea cu "frici" se gasesc:
- Porumbeii;
- Chestiile stupide ce-mi pot cadea in cap pe strada;
- Intuneric (e firesc.. la varsta mea :D )
- Bau-Bau.. as jura ca l-am vazut si ca exista!;
- Scarile alea ciudate ce scartaie ingrozitor, de zici ca imediat pici cu ele;
- Mirosurile ciudate;
- Mi-e frica sa nu pic din masina in curbe :D
- Idioti ce nu stiu sa conduca masina;
- Chestiile ce zboara prin spatiu si ce pot lovi Pamantul, dar nu neaparat capul meu;
- Sa nu raman ultimul om de pe Pamant;
- Si cea mai importanta: mi-e teama ca nu va avea cine sa ma fure la propia-mi nunta..  stiti voi, cand se fura mireasa :(
- Pe langa toate acestea, ce-s mai aparte, le-as adauga si pe cele normale, cum ar fi: apa (nu stiu sa inot), foc, boli, sfarsitul lumii, moarte etc etc. Va asigur ca lista-i mai lunga, dar momentan nu ma prea pot concentra ca-i 5 juma si trebuie sa plec de la munca, dar o sa revin de indata ce mintea mea creata va mai scormoni si alte aberatii :D
Si acum, marea intrebare de final, voua de ce va este teama?

Un articol interesant gasiti aici  (Frici, fobii si angoase - cum se naste frica?) Pin It

5 comentarii:

  1. :::::)))))))))))))))))))))))))))))))
    n-ai toata tigla pe casa...

    RăspundețiȘtergere
  2. In speranta ca-i de bine.. merci! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti impartasesc frica legata de furatul miresei:-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca mai este cineva pe planeta asta caruia ii este frica de o asa ciudatenie.. Acum sincer, chiar este ingrozitor feeling-ul ca nu te va fura nimeni, astfel ramanand singura miresica dintre cunostinte ce nu a fost furata la propia-i nunta.. Of of :((

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-e frica ca as putea murii inainte sa cunosc iubirea adevarata, inainte sa am copii ..... mi-e frica de moarte in general ..... mi-e frica gandaci/insecte (dar cred ca multi au aceasta temere); mi-e frica sa raman peste noapte la munca (cred ca aici intervine si la mine Bau-Bau si intunericul); mi-e frica de ghetushul ce se formeaza iarna, sa nu cumva sa alunec :) si cred ca atat :)oricum e suficient

    RăspundețiȘtergere