marți, 20 septembrie 2011

Cea mai frumoasa poveste de dragoste..

Va provoc la un concurs, cu premii chiar :)
Ce ziceti daca puneti putin mintea la contributie si scrieti o frumoasa poveste de dragoste? Poate fi inspirata din viata voastra, poate fi o poveste inflorita cap-coada, trebuie doar sa fie reusita ca sa poata fi desemnata cea mai frumoasa poveste de dragoste. Cine va hotari daca povestea ta va fi cea norocoasa si tu vei lua premiul? Publicul..
Povestile vor fi postate ca si comentarii la acest articol. Din pacate nu stiu sa va zic daca exista un numar limitat de caractere, eu sper sa nu se puna problema de asa ceva.
Va recomand sa scrieti povestea in word, nu toata odata, ci treptat, cate putin in fiecare zi, in functie de inspiratie. Ai timp pana pe 16 octombrie, ultima zi in care 'accept povesti'. Din aceasta data, mai exact din 17 octombrie va incepe votul. Se va vota pana in 23 octombrie, la ora 19:00. Cand se va incheia votul, veti stii care este castigatorul.
Premiul consta in 3 produse Avon plus o surpriza.

Conditie pentru concurs: Daca nu vor fii minim 5 povesti, nu va avea loc concursul.

crying in the rain
 
 PS: Pentru sugestii si intrebari, va stau la dispozitie.

Later edit:
Povestea 1 aici
Povestea 2 aici 

Later edit (17 oct. 2011): Concursul s-a incheiat. Multumesc zecilor de omuletii ce si-au stors creierii pentru a scrie 10 randuri, dar mai ale multumesc Aletzsei care intr-adevar s-a implicat, de aceea merita sa fie castigatoare!! Te astept prin BV sa-ti iei premiul gagico :* (nu-i graba, dar daca nu ajungi in viitorul apropiat, lasa un offline cu adresa ca ti-l trimit eu cumva!) 
Poate va exista si o partea a 2-a la acest concurs, cu aceeasi tema si aceleasi conditii, daca sunt cerinte..  Pin It

8 comentarii:

  1. tre` sa ma apuc de povesti de amor?? de ala mai deocheat gen Sandra brown???

    RăspundețiȘtergere
  2. Gagico, te apuci de scris asa ceva doar daca vrei. Ideea e sa fie poveste de dragoste, ca vrei tu mai deocheata, treaba ta :P
    Ideea e sa aiba un inceput, un cuprins si o incheiere...
    Si oricum, daca nu am minim 5 povesti, nu dau drumul la concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai inseamna ca ai multi cititori fideli de te bazezi sa ai 5 povestioare... sau e doar o treaba sa-l faci pe kimo sa fie romantic si in scris.. sa mai scrie si altele decat aiureli cu jocuri :))

    RăspundețiȘtergere
  4. pai nu am multi cititori fideli, decat vreo 3 din care Yoyo sigur nu are chef de asa ceva dupa concediu, asa ca ma bazez pe tine si pe pustimea ce cauta pe net povesti de dragoste.. Poate cine stie, le surade ideea sa compuna o povestioara, ca si asa generatia asta de 12-16 ani sunt cu capu in nori si sunt nu'ma calare pe net.. Si plus de asta, se da premiu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu si sa vreau nu am talent la scris ..... din pacate nu am mostenit-o pe mama, fratemiu a fost mai norocos :D oricum, nu ma pricep la povesti de amor, si parca nici nu vreau sa visez cu ochii deschisi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am apucat de scris povestea, dar cred ca trebuie sa le bagi ca si articol ca sa se vada pt votare

    RăspundețiȘtergere
  7. Votarea o voi face altfel... Tu baga povestea ca si comentariu, iar in cazul in care nu incape trimitemi-o pe mail la emma.negura@gmail.com si o voi posta ca si articol.
    Sper sa incapa in comentariu ca ar fi mai ok asa, abia am toate povestile la un loc.. i-auzi toate :)) ce visatoare sunt, nu? Si plus de asta mi-am facut planul cum da fac votarea...
    In fine, chiar daca am o singura poveste, premiul merge la stapanul ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. damn.. i`m good... cand nimeni nu e in parcare

    RăspundețiȘtergere