luni, 19 septembrie 2011

Anonimus Ciudatus Inteligentus

Dragii mei cititori fideli, cei mai putin fideli si cei ce ajung din intamplare pe tarlaua mea si care zabovesc minute bune pentru ca gasesc interesante ideile mele, cat si cei ce ies dupa 2 secunde scarbiti de greselile mele gramaticale si aberatiile neinteresante ce ocupa un spatiu infim din acest internet fara margini, va rog ceva: cand lasati cate un comment, dati dovada de putin bun simt si lasati-va si numele, nu doar pseudonime scremute si scrise doar asa, ca exista acea casuta si trebuie umpluta cu ceva. Mi-ar placea sa stiu cu cine ma conversez, ca doar traim intr-o societate de oameni destepti si crescuti bine, avand cei 7 ani de acasa, ani in care probabil ai fost invatat ca este frumos sa te prezinti. Poate ca te cunosc de undeva sau poate ca nu te cunosc, asta este mai putin important, dar as aprecia putina sinceritate si mi-ar face enorm de multa placere sa stiu cu cine rad, cu cine ma cert, cu cine duc la extrem discutii in contradictoriu si toate cele ce nu-mi vin acum in minte. Asadar, sper ca ne-am facut intelesi. Nu cer mult. Asa cum eu imi insir viata pe aici, si asa cum voi ma cunoasteti pe mine, am si eu pretentia sa stiu cine-mi citeste paginile si cine-i de partea mea.
Multam fain pentru aceste 2 minute pierdute in incercarea de a-mi intelege frustrarea..
PS: Sper ca nu v-am speriat. Nu sunt rea si nici nu musc.. teoretic si deocamdata :D
Pin It

4 comentarii:

  1. citind p.s-ul am avut o imagine fenomenala in minte.. sa vezi cate unul pe strada cu un sticker pe el cu o muscatura si mai jos sa scrie: a bite from Emma si link-ul blogului =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Geniala idee mwua ha ha ha :D

    RăspundețiȘtergere
  3. i know.. sau bited by Emma.. sau simpllu pe romaneste.. muscat de Emma

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.detoatero.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere