joi, 1 septembrie 2011

Declar in mod oficial: a inceput concediul!!

Credeati ca am plecat tai-tai fara sa imi iau ramas bun?? Nu obisnuiesc sa fac asta, numai ca in ultimul timp am tot fost bizi cu tot felul de ciudatenii, iar timpul pentru blog s-a facut tot mai mititel..
Imi cer scuze daca v-am indus in eroare cu "countdown-ul" vietii, cel de pe sidebar. Intradevar plec astazi, dar pe la 7 juma diseara (acum fiind 15:00), si ma intorc pe 10 septembrie, teoretic. Asadar, 10 zile nu ne vom auzi. Voi lua pauza de la blog, de la facebook, twitter (oricum luasem pauza de la el de mult), munca, telefoane si tot ceea ce reprezinta rutina mea zilnica.
Pana una alta, mi-a fost incredintata sarcina sa fac ceva CD-uri cu muzica, dar nu numai muzica pe placul meu (si al majoritatii), ci si ceva mai comercial, asa pentru gustul nasului (cine stie cunoaste, nu-i asa burlacule?). Am cautat, am sapat si am gasit ceva. Vreo 60 de melodii din genul morandi.. Vom supravietui, sper! Oricum, din tot ce am gasit, melodia de mai jos este singura care ma face sa o ascult pe repeat.
Asadar, pana prin 10 - 11 septembrie cand voi reveni bronzata, relaxata si cu multe chestii faine de pe la turcaletzi, va doresc tuturor un sfarsit de vara, sau inceput de toamna (pentru cei mai nostalgici) perfect!
V-am pupacit dragii mei...

Azuro ft. Elly - Ti Amo

Pin It

2 comentarii:

  1. ia-ma si pe mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    poate te pune ala mic cu cornite sa nu-mi aduci ceva bun... macar un saculetz cu nisip

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine de tine ..... eu pe 11 plec ty ty si de abia astept,am inceput sa-mi innebunesc colegi si numar fiecare ora care trece. concediu placut si sa vii cu forte proaspete :)

    RăspundețiȘtergere