miercuri, 28 septembrie 2011

Under the coconut tree..

Chiar si acum ma amuza, desi am auzit melodia la radio acum mai bine de o ora.. Suna atat de .. de.. haios! Andăr dă coconat tri :))
Cred ca m-am tampit. De cand ascult Kiss FM sunt atat de bine dispusa si atat de zambareata, incat nici eu nu mai mai recunosc. Nu ma plang, sunt chiar fericita ca sunt asa, iar chestiile astea le insir ca sa va oftic! :)) De exemplu azi-dimineata mergeam pe strada razand singura, aiurea'n tramvai si vedeam lumea ingandurata de problemele zilnice cum se uita chioras la mine, dar pana mea, nu ma interesa, eu eram in lumea mea, sub un coconat tri :))
Loca muher scria pe mine, dar am mai avut un motiv intemeiat sa par scapata de la nebuni. Motivu-i melodia de mai jos :D Oare e caterinca sau e o manea pe bune?
Apropo, companionii Kissomanilor, cei de la tura de dimineata, Carcotasii adica, sunt baieti faini pana la urma, desi emisiunea lor de la TV nu o suport. La radio sunt chiar simpatici, iar vocile lor sunt chiar secsi :D
Si ca sa nu uitam sa mentionam acest important lucru ce imi face ziua mai luminoasa (sau ma rog, seara), precizez ca in acest moment sunt in conferinta cu zapacitii mei de la facultate. Aletzsa, Bobocel si evident Bubu, care nu-i fata! Adica?? Pai aseara am fost in povesti doar cu fetele, a intrat si Bubu in discutie si ne-a zapacit sa schimbam statusul de la mess, ca el nu e fata.. Zis si facut. Statusul meu s-a schimbat din "Conferinta cu fetele" in "Conferinta cu fetele si cu Bubu, care nu-i fata!.." Burlacu' m-a intrebat cine sau ce e Bubu :))
Discutiile de azi sunt pe aceeasi lungime de unda cu cele de aseara, dar nu le pot insira aici, ca nu-i frumos. Oricum, important e ca acum ii cunosc pe omuletii mei mai bine, din muuulte puncte de vedere. Daca va ganditi la prostioare, aflati ca despre asta vorbesc. Interesant e ca atunci cand ne vedem face to face suntem cu totii niste ingerasi mici si nevinovati, dar conferintele din astea 2 zile m-au speriat rau de tot! Ingerasii aceia mici din mintea mea s-au transformat in niste dracusori mai rai ca mine, iar eu sunt o scorpie cu S mare!
Unde? cum? de ce? cand? cu cine?... Weird friends. Si eu care ma gandeam ca in urma conferintelor astora, aflu cum o mai duce Bubu prin Anglia, cum se descurca Bobocelu' cu jobu in Calarasi.. De Aletzsa nu am ce sa zic, ca sunt la curent cu toate prostioarele ei. Sa-i traiasca blogu'.
In concluzie, o seara de nota 10!

PS: Ma scuzati, dar nu pot lasa pe blog o asa melodie. Cred ca nu as reusi sa dorm la noapte. Gasiti aici ciudatenia de cantec ce a scos un zambet de la mine (acum ma intreb de ce.. ca-i de ras, nu de plans)


Liviu Hodor feat Mona - Sweet Love

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu