luni, 26 septembrie 2011

Intalniri de gradul III

O data la ceva timp ne intalnim, cu toate, caci eu cu Andu meu ne tot vedem. Dar cum noutatile circula repede intre fete, am aflat ca la anul pe 15 septembrie vom dansa la nunta uneia dintre noi, si nu oriunde, ci la Piatra Neamt. Un motiv mai mult decat bun ca sa dam de stire in tara sa ne adunam ca tatele la o mica barfa, "asezonata" cu o pizza si un suc. Cand sa ne vedem? Pai duminica, cu ramanere peste noapte la mine, la un mini party in pijamele :D
Avand in vedere ca de duminica pana miercuri/joi sunt singurica acasa, imi permit sa-mi fac de cap ca o adolescenta de 16 ani care abia asteapta sa aiba casa la dispozitie pentru a o devasta impreuna cu gasca.
Sincer, abia astept sa-mi vad fetele, sa fim impreuna si sa asculta povestile celei mai vorbarete dintre noi.. Mi-e atat de dor sa fim toate si sa ne amintim ciudateniile tineretilor noastre (stiu, suna ca si cum am avea 60 de ani), cat si cele mai noi si interesante chestii ce nu le-am aflat inca una despre cealalta.
Ca meniul sa fie complet, iar weekendul de nota 10, probabil sambata ma intalnesc cu celalalte gagici ale mele, cele din facultate (fetele de duminica fiind cele din liceu). Bobocelul meu vine din Calarasi (daca domnu' patron pentru care lucreaza are putin bun simt si ii da salariul la timp), iar Aletzsa mea din Predeal. Din pacate aceasta intalnire nu-i foarte sigura, pentru ca dhee.. Calarasiul nu-i la un scuipat :D
Stiu, pana in weekend ii cale lunga si drum batut, dar de ce sa nu-mi incep saptamana cu gandul ca urmeaza un weekend full, plin de peripetii si distractie? 

Pasarea Colibri - 2000 de ani

Pin It

4 comentarii:

  1. de vazut, noi, mandrele, tot ne vedem...anul asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedem diseara cand ne "conferim" ce mai zice Bobocelu'.. daca ne vedem weekendu' asta sau anul asta :D
    Apropo, stia-i ca Anca a fost in BV prin 20 august? Te-a anuntat cumva ca vine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si-l mai bombaneam pe Bubu ca a venit din Anglia fara sa anunte, cand Anca a venit din Calarasi fara sa zica. Da bine, a zis. DUPA CE A FOST!

    RăspundețiȘtergere