marți, 13 septembrie 2011

Miss'ul din mine...

Dupa lunga si istovitoarea plimbare la Efes, cat si dupa orele petrecute in bazar negociind la sange cu turcaletii ce se tineau scai dupa tine, ne-am intors la hotel in jurul orei 18:30. Cina incepea la 19:30. Timpul parea a fi suficient chiar si pentru cel mai lent om de pe pamant. Nu aveai de facut decat dus si pus o serie noua de toale pe tine. Evident ca noi (adica eu cu al meu omulet) i-am depasit si pe cei mai inceti oameni si ne-am facut aparitia jos pe terasa undeva la 19:45. Ai zice ca nu este foarte tarziu, dar deja majoritatea au mancat, pana si desertul, in acest sfert academic. Cand m-am prezentat la masa, cu farfuria in mana, farfurie in care zacea mancarea mea preferata facuta la hotel, adica orez cu porumb, nasu’ trata in engleza cu un domn… Nu stiam despre ce este vorba. De indata ce am pus mana pe scaun, dand sa ma asez la masa, nasu’ arata cu toate degetele spre mine si spune in gura mare “ea, ea..”… Eu eu ce? Nu mi-a raspuns nimeni, toti fiind absorbiti de ce spunea domnul prezentabil din capul mesei. Acesta ma intreaba cum ma cheama, eu fiind politicoasa ii raspund, imi trece numele pe o lista si isi ia la revedere. Normal ca am inceput sa intreb in stanga si in dreapta ce se intampla. Raspunsul nu mi-a placut deloc, cel putin pe moment. Cica m-am inscris la concursul de miss organizat de hotel. Mda.. ce sa mai spun. Am urlat dupa omulet ca nu vreau sa particip, dar evident ca nu a acceptat asa ceva..
Am bombanit, am injurat (eu care de fel sunt o finuta si nu vorbesc urat), am mancat si am plecat la plimbare pe malul marii cu a mea jumatate. Ne-am intors repejor ca aveam ore :D Nu am stat deloc linistita, gandindu-ma intr-una la ce intrebari pot fi la acest concurs de miss. Cum cultura mea generala sucks, m-am asezat in fata laptop-ului, si am dat search la tot felul de ciudatenii. Astfel am petrecut o ora incercand sa memorez capitalele lumii (sa nu radeti de mine), am invatat cateva chesti sofisticate despre Romanica noastra (evident in engleza) si alte cateva prostioare. Am coborat din camera in jurul orei 21, hotarata sa il caut pe domnul cu pricina si sa-i spun ca nu particip la nici un concurs. Cand intr-un final l-am intalnit pe holurile hotelului era inconjurat de cateva gagicute ce participau si ele. Engleza uneia dintre ele m-a determinat sa imi bag picioarele si sa particip, ca doar ce aveam de pierdut?! (a se intelege din asta ca engleza ei era de gradinita.. nici macar asa, ca acolo cred ca inveti sa spui “ma numesc Popescu si sunt din… “). Ca sa fie povestea mai palpitanta, trebuia sa ma imbrac ca o lady… Hmmm, cam greu, ca eu aveam doar pantaloni scurti, sandale si tricouri la mine, de unde sa iau eu rochite si pantofiori? Noroc cu nasa care mi-a imprumutat o rochita si cu o prietena din gasca care mi-a dat sandalutele ei cele noi… Si uite asa, Emma cea “mototolita”, ciufulita si nemachiata s-a transormat intr-o diva :))
La ora 21:30 fix mi-am facut aparitia jos pe teresa, langa piscina unde avea loc marele eveniment. M-am simtit bine, intreaga gasca m-a aplaudat si m-a fluierat, ca pe parcursul intregului concurs. Aproape de ora 22, se opreste muzica si intra in scena domnul cu lista. 6 fete din tari diferite (sau ma rog, 5): 3 din Polonia, 1 din Turcia, 1 din Belarus (ce nu a mai aparut) si eu. Celelalte concurente nu dadeau pe dinafara in ceea ce priveste tinuta, make-up-ul si coafura, asa ca am stat linistita. Macar in privinta asta.















Au fost 5 probe, plus a 6-a de departajare.
Proba 1: Catwalk – nici o problema, am castigat
Proba 2: Dans turcesc – nici o problema, nu am castigat dar m-am distrat. Numai eu stiu cum dadeam din fund pe manelele din capul meu. Evident, proba a castigat-o turcoaica (dhaaa!)















Proba 3: O minge de ping-pong intre picioare (pe undeva pe la genunchi), mers cu ea vreo 5-6 metri si aruncat gingas intr-o galeata. A da, si trebuia sa cotcodacesti… Funny, dar habar nu am cine a castigat-o p’asta















Proba 4: Playback.. Slava Domnului :D Am primit o lista cu vreo 10 melodii. Trebuia sa ne alegem una si sa facem playback + dans. Pe lista respectiva erau insirate maiestuos: Shakira (luata de turcoaica), Inna, Rihanna, Celine Dion, vreo 2 negrese etc etc ca nu mai stiu. Aici a fost mai complicat. Noroc ca am fost a doua, dupa turcoiaca, ca altfel nu o mai prindeam eu pe Inna. De ce am ales asa? Pai tot taranu’ a auzit de ea si melodia Hot este chiar draguta si prinde la public. Cu dansul nu a fost greu, ca oricum toata ziua ma fatai acasa in fata oglinzii pe muzica de genu’ :) ). Glumesc evident, nu toata ziua :D Nici aici nu stiu foarte bine cine a castigat. Oricum, eu sau turcoaica, ca restul au fost pe langa.















Proba 5: Intr-un minut trebuia sa alergi prin public si sa pupi cat mai multi barbati pe obraz. Aici a fost putin mai greu, pentru ca eram singura cu tocuri imense. Doua concurente erau desculte, iar doua aveau niste papucei dragalasi si josi. Nici o problema, am strans 24 de pupici. Maxim au fost 28 si minim 23. La proba asta mi-a crescut inima cand mi-am vazut gasca aliniata frumos la masa, in sir indian, asteptand sa vin cu pupicii. Doar la mine s-au asezat asa, ca la restul, baietii mei au fugit de la mese, mai putin nasu’ care a intins obrazul la toate gagicutele. Il iertam, pentru ca era pe 7 carari bine de tot :)) 
Dupa terminarea probelor, binenteles ca a urmat seria de aplauze pentru fiecare participant. Aplauzele erau cronometrate.. cica. Mi-a sarit inima din piept cand gasca mea impreuna cu francezii s-au ridicat in picioare, au aplautat si au fluierat muuult. Cine sunt francezii? Am uitat sa va zic? Ei bine, cu vreo 3 zile inainte a venit la hotel un autocar de Mures plin cu “francezi” (unguri adica:D).  Dupa prima proba au venit la noi si si-au lipit mesele de ale noastre, astfel, mai bine de un sfert din populatia prezenta acolo urlau Emmaaaa!! 
La finalul acestor probe, eram la egalitate cu una dintre poloneze: 95 de puncte (Habar nu am cum si pe ce criteri, dar asa a fost). Organizatorul ne-a spus ca trebuie sa mai facem o proba pentru departajare.. Ne-a  spus sa cantam.. eu am zis ca nu, poloneza intreba ce ce? (da, m-am nimerit cu fata care habar nu are engleza). Pai daca nu cantam, atunci ce sa facem? Gagicuta s-a dus si s-a bagat in piscina mica de copii (teoretic, 50 de cm). Si a inceput ea sa se unduiasca si sa se rupa in figuri pe acolo. Eu mai smechera, m-am bagat in piscina mare (teoretic 1.50 cm). Dar, vorba prietenilor, ca o rama m-am bagat. Frumos pe scari, cu grija ca era rece si nu era rochia mea si plus de asta nici nu stiu sa inot ca sa ma arunc asa sexos in apa facand un dublu axel cu triplu tulup in aer… Dar intr-un final, cu rochia taras si storcandu-mi parul, am castigat. Organizatorul mi-a spus ca am meritat sa castig, si ca am fost preferata lui. M-am inrosit, ma scuzati...




















Ce am castigat? Inca o saptamana de all inclusive pentru mine si pentru gasca, dar am refuzat… Glumesc, nu am castigat nimic. Ba nu, mint, am castigat experienta :D si m-am ales cu un “mileu” de pus pe mine, o fundita rosie si un cocktail al naibii de bun si de tare.
Bombaneala mea de la inceput sa transformat in ranjete pana la urechi si in distractie la maxim. Am dansat, am baut si ne-am simtit extram de bine. Multumiri nasului ca m-a bagat la 'naintare: multumeeeesc! 
The End…
Inna - Hot

Pin It

Un comentariu: