joi, 18 octombrie 2012

What 'ma beibi' got me from America

Amorele meu a avut grija de iubita lui si i-a adus ceva de la domni de peste ocean. Desi lista ce i-o facusem cuprindea cu totul si cu totul altceva (nu erau mai multe pe lista, era ori aia, ori aia, ori aia.. you get the ideea) m-a surprins intr-un mod foarte placut aducandu-mi... altceva. Uimitor, ca din pacate nu prea le are cu cadourile (exceptie, bineinteles, facand datile cand ii spun eu ce vreau sa-mi cumpere).














Inca ma intreb cum de si-a amintit el ca parfumul meu preferat este Coco Mademoiselle, de la Chanel?? Eu cred ca el stocheaza in creierul sau multe informatii, dar da impresia ca nu, ca sa-l las in pace si sa nu-l stresez cu povestile mele despre nimicuri. Hmm.. tre' sa am o discutie cu el. Deci da: parfumel, un kil' douasute de bomboane m&m (punga cantarita de mine, ca nu gaseam gramajul pe ea) si o cutie de cioco (in care de fapt se aflau 4 ciocolati), dar care s-a impartit frateste in familie.
Pe lista mea se aflau chestii cu mult, dar cu muuult mai ieftine, gasite pe www.target.com (make-up brushes; rimel turquoise/albastru/verde; orice chestie de make-up ce gasea pe acolo... oja, ruj, fard ochi, pudra etc sau magnat de frigider). Fiecare chestie d'asta costa in jur de 10 dolari, dar ceea ce mi-a adus el face mai mult. Dar si iubirea mea e mai mare acum... Iooi, uite unde era materialista din mine!? :)) Facem exceptie de la faptul ca am un stoc mititel de 16 parfumuri (saptamana trecuta mi-a venit unu' de la Satu-Mare, comandat de mine) si-l adaugam cu mare placere si pe cel de-al 17-lea.
Niciodata nu refuz un parfum. Este acel lucru de care nu ma satur niciodata, ca doar sunt femeie. Blugi si parfumuri.. La cat mai multe!!

Heaven
    
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu