vineri, 19 octombrie 2012

Poll-ul meu a dat gres!

Ok.. Nu ma asteptam la atatia concetateni care sa apese butoanele gresite ale poll-ului creat de mine acum ceva timp. Ma asteptam la o marja de stupizenie, dar nu chiar atat de mare. Zic asta, pentru ca majoritatea pustilor cu varsta cuprinsa exact ca-n prima pozitie par cam rupti de realitate. Oare si eu dau aceeasi impresie?? Ca sa nu mai zic de ultimile doua pozitii ale poll-ului. Adica.. WTF?? Alea sigur sunt la misto.
Hmm.. Ca sa rezolv treaba si sa demonstrez celor 11, respectiv 12 omuleti care au apasat aiurea butoanele sondajului meu, o sa caut un dictionar de sinonime si pentru fiecare cuvant ce voi intentinoa sa-l scriu intr-un viitor articol, voi gasi un sinonim si-l voi inlocui. Asta asa, ca sa demonstrez ca nu am nici 12 si nici 16 ani.. Dar chestia asta ma va duce in extrema cealalta.. Iar in acest caz, special pentru cei ce m-au trimis la pensie, voi scrie un articol care chiar sa para a fii scris de un pustan fara buletin.
Da chiar, ia sa ma pun eu pe treaba si sa fac chestia asta. Trebuie doar sa caut un subiect si sa-l dezvolt. De preferat acelasi subiect pentru ambele variante de articol. Ceva idei? Sa stiti ca astept raspunsuri, ca sa nu ma simt aiurea ca inchei articolul cu o intrebare la care nu-mi raspunde nici naiba! Aletzsaaa... Yoyoo, in voi mi-e baza. Daca nu voi, atunci cine?!

Rainbow - Street Of Dreams
     Pin It

2 comentarii:

  1. nu stiu ce te agiti asa aiurea... ai rabdare sa se faca 100 de voturi si apoi mai vb... eu asa fac cu al meu sondaj.. pana nu-s 100 nu trag concluzii... ce mi-e cu atatia?? nu reprezinta un esantion bun de oameni.. nu ai vazut ca sondajele se fac de la 100 de oameni in sus??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i.. Dar clar ca nu o sa am rabdare pana la o suta.
      Treaba cu articolele o fac in curand, ca oricum nu prea stiu ce sa mai scriu. Asa macar impusc doi iepuri dintr-un foc

      Ștergere