luni, 15 octombrie 2012

The American Dream..

Oare de ce ma intreaba toata lumea daca mi-i se mai intoarce barbatu' din America?? Stiti voi povestea, v-am insirat-o aici...
Din cate stiu eu, nici pe acolo nu mai alearga cainii cu covrigi in coada asa cum se intampla candva demult, deci de ce ar ramane p-acolo? Mda, bine, visul american, libertatea care se presupune ca-i prin zona aia si doar gandul ca esti acolo sunt motive suficiente, dar totusi, nevasta-sa e aici (adica io), asa ca se intoarce, ca nu-l lasa inima sa stea fara mine, ca-i grea viata daca eu nu mai fac parte din ea :D
Sunt o ofticata si jumatate ca pasii mei nu au ajuns sa se plimbe pe acolo.. In oftica mea iesita din tipare, m-am interesat care's preturile unui concediu in directia aia, dar m-am calmat instantaneu cand am vazut ca doar un bilet de avion (pentru o persoana!!) e cat salariul meu pe cateva luni bune (plus - minus pe ici, pe colo..) Poate din banii de nunta, desi banii aia (nici nu-i am, dar i-am impartit deja) i-am alocat unui circuit scurt si rapid prin Irlanda, Scotia si alte tari de prin zona aia. Sau o masina.. Ce bine ar fii sa mai ramana atatia cat sa-mi satisfac toate mofturile..
Toate ca toate, al meu patratel revine diseara pe pamant stramosesc. Oare ce mi-aduce?? Pin It

2 comentarii:

  1. Noh, ce repede au trecut zilele de cand a plecat al tau domn pe meleaguri straine :) Pai trebuie sa ne spui daca esti multumita de ceea ce ti-a adus, ca doar i-ai facut lista :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, au trecut repede zilele.. pentru noi aici, apai pentru el acolo. Cred ca nici nu si-a dat seama cand a ajuns ca a si trebuit sa plece..
      Oricum, am avut cateva zile de liniste si pace :D
      In ceea ce priveste cadoul, va tin la curent :D

      Ștergere