luni, 15 octombrie 2012

Am trait sa o citesc si p'asta...

Sunt un om cu frica lui Dumnezu, constienta ca undeva acolo sus exista cineva mai presus de tot si de toate. Dar de la a crede in asa ceva pana la a relata ceea ce este mai jos este cale lunga rau.. Se pare ca se confirma din nou ca mare-i gradina Domnului, si ca unii chiar sar gardul cand usa e larg deschisa. Sa-mi fie cu iertare, dar acesta, fara dar si poate, este un caz de 'saritor de gard'.. Sper ca intradevar este un pamflet, si ca nu exista oameni care chiar gandesc asa.. Ar fi pacat!

PS:  Banuiesc ca ati auzit cu totii de Felix Baumgartner si ce a facut el. Daca nu, detalii aici..

Sa incepem:
"În afara slujbelor bisericii, nu există scară către cer."- Petre Tutea

 "Nu stiu daca ati auzit, dar astazi, 14 Brumărel (Octombrie) pentru a distrage atentia lumii de la un eveniment duhovnicesc de o deosebita importanta pentru LUME (pelerinajul la Iasi cu ocazia zilei Sfintei Parascheva), paganii umanisti de la Red Bull au hotarat sa trimita un om in cer, mai precis sa-i dea drumul de la 39 de Km. (3+9 = 12, 39 = 3 * 13 - toate cifre oculte cu o mare putere demonica).

5 ani de pregatiri (probabil 5 ani in care nu s-au dus la nicio Sfanta Liturghie si nu s-au impartasit cu Sfintele Taine), milioane de oameni din intreaga lume atrasi sa se uite la spectacolul lor. Si toate acestea ca sa demonstreze ...ce?

Observati ca pana si cuvantul DEMONstrare are demonismul in radacina sa! Iata din ce a constat toata tarasenia:

1. Balonul nu a fost sfintit de un sobor de preoti ortodocsi (asa cum se cuvine la orice eveniment oficial), iar acest lucru a fost aratat lumii OSTENTATIV prin lipsa OSTENTATIVA a preotilor ortodocsi de la fata locului. Pe multi dintre romanii care s-au obisnuit sa vada preoti la toate inaugurarile, acest lucru i-a tulburat foarte tare!

Iti dai seama, vii de la Sarbatoarea Sfintei Parascheva, dai drumul la televizor si vezi niste oameni care nu se roaga! Te cutremura, va zic eu!

2. Timp de cateva ore ne tot aratau insistent curbura pamantului, exagerata cu ajutorul unor trucuri optice de lentila. De ce? Am luat Biblia, am deschis-o la intamplare si imediat am fost luminat de Duhul Sfant. Prin asta vroiau ei sa "demonstreze" ca Sfanta Scriptura greseste cand vorbeste de cele 4 colturi ale Pamantului (Apocalipsa 7:1).

3. Timp de cateva ore spectatorilor care stateau tintuiti neputinciosi in fata ecranelor le-a fost prezentata sigla "nevinovata" a firmei Red Bull. Daca nu stiati, taurul e un simbol al zeilor antici pagani, intre care cel mai blasfemiator e Marduk. Ceea ce transmiteau privitorilor e: "unde n-au ajuns cei care au cladit Turnul Babel, am ajuns noi, cu Marduk!".

Toate conditiile erau potrivite ca incercarea aceasta sa dea gres. Avea de toate: hula, trufie, paganism, erezie. Cand l-am vazut filmat de sus pe acel biet suflet ratacit, dandu-si drumul din acea capsula, am inceput sa ma rog ca sa Maicuta Domnului sa ii arate adevarul Credintei celei Adevarate intru Hristos, iar cand ajunge jos sa roage pe cineva sa ii aduca un preot ortodox ca sa ceara iertare de la Dumnezeu pentru pacatele savarsite. Am asteptat degeaba!!!

Cautand iarasi o explicatie am deschis din nou Scriptura la intamplare si de data aceasta iata peste ce mi-au cazut ochii! Sfanta Evanghelie dupa Apostolul Luca, 10:18: "Şi le-a zis: Am văzut pe satana ca un fulger căzând din cer.".

Atunci am inteles TOTUL!
S-a sunat prima trambita, fratilor, sfarsitul este aproape!"

Sursa: aici
LE: Dupa cateva 'investigati', am ajuns la concluzia ca pagina de facebook unde sade frumos scris articolul prezentat, este facuta la misto! :) Pin It

2 comentarii:

  1. nu stiu de ce, dar nu ma mira

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am citi prima oara am ramas muta!! Am zis OMG, ce-s cu vorbele astea si cat de ciudat trebuie sa fii ca sa gandesti asa?? Si am citit din nou.. La fel de uimita si a doua oara.. Intre timp tot apareau comment-uri si discutii la postarea respectiva.. Fiecare cu opinii si mai iesite din comun
      M-am mai uitat pe acolo care-i treaba si m-am prins ca totu-i facut la misto. Dar chiar si asa, mi se pare putin o bataie de joc.. Dar mno, daca unii atat pot, atat fac!

      Ștergere