marți, 9 octombrie 2012

Bine am revenit!

Siii.. dam startul articolelor in care ma vait de frig!
Desi suntem in prima jumatate a lui octombrie (d'oooh!), cerul este senin, soarele zambeste nestingherit de dimineata pana seara, cele cateva grade de afara (cica 14 azi, dar eu nu-i cred) ma fac sa vars o lacrima marunta gandindu-ma ca pana la anul in vara mai este al naibii de mult. De fapt, cine stie daca mai prindem vreo vara, ca sunt sanse ca intre timp sa ne ia prin surprindere sfarsitul lumii.. Sa speram ca mayasii s-au inselat si ca sfarsitul este departe de noi. Macar sa apuc si eu sa ma marit..
Deci, sunt friguroasa si nu imi place sa traiesc in locurile in care gradele sunt cu mult sub 26 - 27. Conform termometrului de la mine din birou, acum sunt 20. Am trecut la gizme (nu din acelea cu 5 kile de blana, ca totusi..  la iarna ce voi face??)..
Pana una alta, ca se ne mai incalzim gherutele ce de azi dimineata de la 9 nu fac altceva decat sa butoneze la laptop, ne-am dat drumul la radiouri live si topaim usor din picioare pe sub birou (eu si cei 2 colegii din birou). Eu cu rock FM, sefa cu Vibe FM si colegu' de vis-a-vis cu Magic FM.. Nu la casti, desi fiecare avem, ci liber. Aceasta poluare fonica din birou ne mai descreteste putin fruntile. Ne mai zbatem putin pana incep caloriferele sa duduie de caldura..
Va las acum, ma mut pe facebook..
Ne mai citim diseara, ca am din nou chef de scris mult, prost si fara rost!
Una bucata zi mirobolanta sa aveti. Pin It

Un comentariu: