joi, 11 octombrie 2012

Cina campionilor

De cateva saptamani am ceva mai multa grija de ceea ce mananc. Am elimint painea si prajelile complet si nu ma mai ating de mancare dupa ora 19:00. Cica am inceput sa mananc ceva mai sanatos.. Mai multe legume si fructe, am spus pa junk food-ului ce-mi tinea companie o data la cateva zile. Dar.. din cand in cand imi urla organismul dupa cate o masa copioasa si dupa dulciuri. In seara aceasta m-am hotarat sa-mi satisfac poftele si sa servesc la pat un platoash cu "soldatei" ca in vremurile bune. "The Mentalist" mi-a tinut companie, si inca imi tine, ca am impresia ca fac noapte alba pentru ca piticii somnului nu dau semne ca mi-ar bate in usa.. Nu m-am limitat doar la mancare, mi-am facut cacao cu lapte langa care am adaugat ciocolata si napolitana. Hmm..
Nu arata cine stie ce, dar nici nu aveti habar cat de bine a intrat si cat de gustos a fost. Probabil pentru ca nu am mai pus gura pe asa ceva de prea mult timp..
La cat mai multe cine de acest fel..
Sa-mi fie de bine! :)
PS: Marul nu l-am mancat (d'ooh!).. L-am asezat doar de decor hi hi

Creedence Clearwater Revival - Proud Mary
    

Pin It

2 comentarii:

  1. arata foarte bine :) aripioarele de la peperoni or intra la categoria junk food? Ca si eu incerc sa ma las de junk, dar cand ma intorc trebuie sa mananc aripioare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm.. Aripioare picante de la Peperoni.. Yamy. Mi-ai facut pofta. Sa stii ca ultimile 3 dati cand am fost pe acolo (in decurs de-o luna) am nimerit niste aripioare mari si foarte bine facute.
      Sper totusi ca nu intra la categoria junk, ca de ele nu ma las nici eu ;)
      Cand mi-i se intoarce omu' de pe pamant american ii spun sa ma scoata la o aripa..

      Ștergere