miercuri, 17 octombrie 2012

Vama - Sa dansam

Trupa Vama a lansat, pe pagina oficială de Facebook, cel mai recent single al său, "Să dansăm", care este inclus pe albumul "2012", apărut în această primăvară, informează un comunicat.
"Apăsat de toate problemele din lume, mergi într-o zi pe stradă şi, dintr-o dată, o dorinţă nebună îşi face loc prin trupul tău, izvorâtă de undeva din adâncul sufletului. În mijlocul unui oraş nepăsător te opreşti şi începi să dansezi. Dansezi ca un nebun, ca să uiţi pentru câteva momente de tot şi de tine. Trupul tău vorbeşte o altă limbă. Preia controlul asupra minţii care, pentru prima dată după mult timp, se odihneşte fără gânduri, fără presiune. Traficul, oamenii, vibraţia deranjantă a oraşului, toate au dispărut. Nu credeţi că e un scenariu posibil? Nu credeţi că dansul este o formă de eliberare şi de uitare? La toate astea m-am gândit când am făcut versurile piesei «Să dansăm». Am vrut să facem o piesă care să celebreze viaţa. Şi dansul este viaţă. Pentru că de multe ori uităm să trăim. Şi atunci ar trebui să dansăm. Ca să ne amintim. De fiecare dată când întâlnim pe stradă un nebun care dansează sau cântă ar trebui să nu-l privim cu milă. E posibil să trăiască mai intens decât noi. Doamnelor şi domnilor, haideţi să dansăm", spune Tudor Chirilă.
Muzica noii piese a fost compusă de Vama - Tudor Chirilă, Eugen Caminschi, Gelu Ionescu, Lucian Cioargă şi Dan Opriş -, iar versurile îi aparţin solistului Tudor Chirilă.
Sursa: aici

Versuri:

Cand nu mai sunt cuvinte ca sa spui ce simti
Cand esti prea fericit, prea furios ori prea cazut
Cand nu mai intelegi exact unde te-ndrepti
Esti sigur ca respiri dar nu si ca traiesti
Danseaza ca sa-ti amintesti ca ai o viata

Dansez ca sa imi amintesc
Ca sunt in viata si traiesc
Dansez pentru ca trupul meu
E mai destept decat sunt eu

Am invatat minunea asta de la un batran
Dansa pe strazi si lumea il credea nebun
Spunea ca dansu-i lupta lui cu viata grea
Pierduse aproape totul insa el dansa
Danseaza ca sa-ti amintesti ca ai o viata

Dansez ca sa imi amintesc
Ca sunt in viata si traiesc
Dansez pentru ca trupul meu
E mai destept decat sunt eu

Inchide ochii si danseaza
Asculta-ti trupul cum vibreaza
Urmeaza-ti pasii catre nicaieri
Elibereaza-te de tine
Abandoneaza cusca lumii
Danseaza tot ce n-ai putut sa strigi

Dansez ca sa imi amintesc
Ca sunt in viata si traiesc
Dansez pentru ca trupul meu
E mai destept decat sunt eu

Zidul imens de gheata
Dintre tine si viata
Cand vrei sa treci prin el
Lasa-ti picioarele sa danseze
Sa viseze, sa danseze

Sa dansam, sa visam, sa dansam..
 Cand nu mai sunt cuvinte ca sa spui ce simti..



Vama - Sa dansam

Asculta mai multe audio dance

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu