marți, 9 octombrie 2012

Fräulein3°8 - paleta 56 culori

De cand eram mica mi-am dorit o trusa de farduri cu multe multe culori, chiar din perioada cand nu aveam habar la ce folosesc. Dar imi doream. Nu stiu de unde, ca persoanele ce se invarteau pe langa mine cand eram de-o schioapa nu foloseau.. Cred totusi ca-i o dorinta mai recenta, dar am cautat un intro mai special..
In fine, am cautat si am tot cautat. Eu sunt reprezentant AVON, dar din pacate la ei nu gasesti o asa trusa. Am tot felul de farduri cu 2, 3 nuante, dar insuficient pentru mofturile mele.
Mi-am indreptat atentia spre ofertele de pe net.. Multe, extraordinar de multe. A fost greu sa aleg ceva deoarece nu cunosteam firme, nu stiam nimic despre asa ceva (nu ca acum as fii AS). Dupa zile pierdute in a vedea ce si cum se poarta, discutii pe forumuri si citirea diverselor review-uri tematice, mi-am indreptat atentia catre cei de la Fraulein3°8.
Am adorat instantaneu nuantele si ofertele lor. Intai am optat pentru paleta cu 96 de culori. Cat pe ce sa-mi dau ok-ul pentru expediere. Vroiam cat mai multe, ca intr-un final sa-mi dau seama "ce pana mea sa fac eu cu atatea nuante de roz si maro??" Dupa ce-am studiat mai atent ofertele lor am gasit paleta cu 56 de culori (50 de farduri pentro ochi si 6 blush-uri). Mintea mea creata a spus "trebuie sa fie a mea".. Si dupa cateva zile a mea a fost.
Nu am comandat-o de la ei de pe site, desi as fii vrut asa. Am comandata-o de la cineva dinIasi. Desi respectiva persoana de la care am cumparat-o mi-a garantat ca este originala, sigilata, tot am avut sufletul ca un purece pana ce coletul a ajuns in mana mea. Perfect. Nu am nimic de reprosat. Din pacate nu-mi pot da seama exact daca este sau nu originala intrucat nu mi-a trecut prin mana varianta oficiala.
Cum am spus mai sus paleta are 50 de farduri de ochi si 6 blush-uri. Nuantele blush-ului sunt foarte puternice. Nu trebuie exagerat. Lucru care-mi place, deoarece prefer sa ating foarte putin obrazul cu nuanta respectiva decat sa trebuiasca sa dau straturi si straturi ca nu se vede. Pentru ochi avem farduri sidefata si mate. Nu prea imi dau seama cate si cate ca nu le-am folosit pe toate. La o prima vedere, in lumina artificiala toate par sidefate, dar nu este asa. Sunt cremoase si rezista mult pe pleoape fara a se aduna si intinde (atentie, aici depinde si de ce produse folosim inainte de a pune fardul pe pleoape). Intr-un cuvant merita banutii, care oricum nu sunt foarte multi. Eu am achizitionat-o cu 45 de lei.
Mai jos aveti cateva poze facute cu vreo 5 nuante din cele 50 + putin blush. O sa revin cu ceva mai multe poze de indata ce inspiratia imi bate la usa:
















Pin It

5 comentarii:

  1. Asta da revenire :) Ce-i drept, nu mai intrasem de cateva zile, is rupta de realitate aici la tara, dar am si presupus (prost, ce-i drept - ma repet) ca nu ai mai scris nimic. acum trebuie sa recuperez :) dar imi place articolul asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos Yoyo... O sa incerc sa scriu cat mai multe articole de genul. Nu de alta, dar cand am cautat detalii despre paleta de farduri despre care am scris, asa de bine mi-au prins cele cateva articole gasite pe net.
      As putea sa "ajut" si eu pe altii cu parerile mele referitoare la numite produse pe care le folosesc.
      Pana atunci.. Ce faci la tara in mijlocul saptamanii?? Din nou in concediu? Ce viata..

      Ștergere
  2. Da, pai mai am zile libere si trebuia sa mai iau din ele, ca pana in februarie nu prea mai pot pupa atatea zile :) Poate doar sa mai leg de cate un week. Is in concediu pana luni ... doar :) Sa stii ca si eu citesc parerile altora inainte de a cumpara un produs cosmetic. Asa ca mai astept parerile tale despre anumite produse :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna EmMa,
    Mi-am cumparat si eu aceasta paleta gandindu-ma la nenumaratele posibilitati de machiaj, dar acum ca o am in fata parca nu stiu cu ce sa incep...sunt atatea culori ca nu ma pot hotari :) astept cateva idei de la tine. poop
    p.s. frumos blog, am sa mai trec pe la tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna draga mea,
      Ma bucur ca ai ajuns pe la mine. Si eu mi-am luat paleta avand aceeasi idee ca si tine. Multe culori, deci o sa am groaza de posibilitati, dar pauza.. Din pacate nu sunt as in ale makeup-ului taine si nici ideile nu ma dau afara din casa, dar promit ca in viitorul apropiat voi scrie un articol doar cu makeup-uri realizate cu paleta Fraulein. Combinatii de culori, modele si alte cele. Bineinteles in limita stangaciei mele.
      Poti sa incerci si tu diverse combinatii si sa mi le trimiti pe mail la negura.emma@gmail.com Le pun pe blog in articolul ce-l voi scrie. Impreuna putem invata :)
      Te mai astept pe la mine!

      Ștergere